ثبت دو وقف جدید در نجف‌آباد
کد خبر: 3670094
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

ثبت دو وقف جدید در نجف‌آباد

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: در هفته وحدت دو وقف جدید به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در شهرستان نجف‌آباد به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت علی میرعباسی با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه وقف جدیدی را به نام خود به ثبت رساند.
وی افزود: این واقف نیک اندیش یک باب منزل مسکونی خویش را در شهر نجف آباد به ارزش 4 میلیارد ریال با نیت صرف عواید این موقوفه در راستای تامین هزینه‌های مراسم های عزاداری و اعیاد ائمه اطهار(ع) وقف کرد.
رئیس اداره اوقا فوامورخیریه شهرستان نجفآباد ادامه داد: همچنین در این ایام واقفان نیک اندیش محمد علی نادعلی و وراث مهین یوسفی نیز با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد یک باب واحد تجاری به مساحت 20 متر مربع و ارزش 1 میلیارد و 200 میلیون را جهت تامین هزینه خرید جوایز قرآنی جهت اهدا به قاریان و حافظان جوانی که در مسجد تربیت می‌شوند و همچنین تامین هزینه‌های برنامه‌های فرهنگی مسجد وقف کردند.

captcha