یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی وحدت بوده است
کد خبر: 3670095
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی وحدت بوده است

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی وحدت بوده است گفت: حفظ حفظ وحدت در صدر اسلام موجب انسجام و فشردگی بین مسلمانان شد و آنها در پرتو همین همدلی و هماهنگی توانستند بر خیل دشمنان مختلف فائق آیند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی،رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر امروز 14 اذر با بیان برنامه های هفته وحدت در مهدیشهرگفت: همایش روحانیان در راستای تغذیه فکری و یادآوری سیاست های نظام و تقویت نقش روحانیان در وحدت آفرینی به میزبانی تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور تقویت وحدت و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و اسلام ناب محمدی(عج) این اداره ویژه برنامه هایی را با همکاری شبکه تبلیغ، هیئت های مذهبی، کانون مداحان، کانون های فرهنگی و تبلیغی و خانه های قرآنی برگزار می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر با تاکید بر اینکه دعوت از شخصیت های برجسته و تاثیرگذار برای سخنرانی، دیدار با خانواده شهدای روحانی، مداحی و مدیحه سرایی، برگزاری مراسم میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سطح مساجد و حسینیه ها در زمره برنامه های این هفته است یاداور شد:  ۴۵ روحانی به مناسبت هفته وحدت به مناطق شهری و روستایی مهدیشهر اعزام می‌شوند که برپایی ایستگاه‌های صلواتی و شب شعر نبوی نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

به گفته وی، برگزاری مسابقات قرآنی، برپایی گفتمان های دینی در سطح مدارس و دانشگاهی در خصوص نقش وحدت و اثرات آن در جهان اسلام نیز توسط تبلیغات اسلامی مهدیشهر برنامه ریزی شده است که در این راستا  گردهمایی تشکل های دینی، اعزام روحانیان به مناطق مختلف روستایی و تهیه و توزیع بروشور، تبلیغات و اطلاع‌رسانی به نحو مطلوب در رسانه ها، نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر در این هفته پیش بینی شده است.

تقوی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی وحدت بوده است گفت: حفظ حفظ وحدت در صدر اسلام موجب انسجام و فشردگی بین مسلمانان شد و آنها در پرتو همین همدلی و هماهنگی توانستند بر خیل دشمنان مختلف فائق آیند.

منبع: خبرگزاری مهر

captcha