هفته وحدت نماد عظمت جامعه اسلامی است
کد خبر: 3670101
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

هفته وحدت نماد عظمت جامعه اسلامی است

گروه فرهنگی: سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: هفته وحدت نماد عزت و عظمت جامعه اسلامی است و میلاد پیامبر(ص) پیام‌آور وحدت امت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام حسین قبادی، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز، 14آذر با تبریک فرا رسیدن هفته منافق‌شکن وحدت و سالروزمیلاد با سعادت رسول اکرم(ص)، اظهارکرد: زادروز طلوع آخرین پیغام‌‌آور خدا، حضرت محمد(ص) مجالی است برای خنثی ساختن دسیسه‌‌ها و توطئه‌‌هایی که به دست منافقین علیه امت اسلام به اجرا در می‌آید.
وی افزود: در این مقطع زمانی که استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا وصهیونیسم، تمام تلاش خود را با سیاه‌نمایی، وارونه‌سازی و تحریف برای ایجاد انحراف در مسیر مسلمانان و اسلام حقیقی به کار گرفته، وظیفه و تعهد دلدادگان به اسلام تلاش برای تقویت وحدت میان مسلمانان است.
قبادی بیان کرد: میلاد پیامبر صلح و مهربانی، نقطه اتصال تمامی مسلمین و زمینه اتحاد و نوع‌دوستی آنان است.
این مسئول یادآور شد: همه ساله به همین مناسبت مردم استان البرز با حضور در بقاع متبرکه و امامزادگان گرد هم آمده و با مولودی و مدیحه‌سرایی در وصف پیامبری که برای رشد وتکامل ارزش‌های اخلاقی مبعوث شد، جشن می‌گیرند.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: بر این اساس ویژه برنامه‌های مختلف در تمام امامزادگان و بقاع متبرکه استان البرز شامل، سخنرانی، مولودی‌خوانی، برپایی مسابقات مختلف، ایستگاه همه واقف باشیم، برپایی خیمه‌های معرفت، محافل انس با قرآن برگزار می‌شود.

captcha