نگاه ویژه بسیج به آماده‌سازی ورزشکاران از سنین پائین است
کد خبر: 3670129
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

نگاه ویژه بسیج به آماده‌سازی ورزشکاران از سنین پائین است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نگاه ویژه بسیج به آماده‌سازی ورزشکاران از سنین پائین است تا بتوانند در سنین مختلف برای استان سکوهای قهرمانی را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، در مراسمی با حضور فرمانده و معاون تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد از همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در برگزاری المپیاد بسیج و محلات یزد تجلیل شد.

مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: خوشبختانه با همکاری خوب سپاه الغدیر و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد شاهد برگزاری المپیاد بسیج و محلات در سطح بالا و با مشارکت زیاد عموم مردم بودیم که جا دارد از دست اندرکاران و کسانی که در امر برگزاری این مسابقات تلاش کردند، تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: تعامل بیشتر و سازنده بین اداره کل ورزش و جوانان و سپاه الغدیر استان، توسعه بیش از پیش ورزش و در نتیجه نشاط و سلامتی جوانان را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به زیر ساخت های ورزشی موجود و در حال ساخت توسط سپاه الغدیر استان اظهار کرد: وجود ورزشکاران و مربیان پرشور، فنی و کارآمد بسیجی سرمایه ای بسیار خوب و مناسب در جهت توسعه هرچه بیشتر ورزش استان خواهد بود.

سردار جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان در جهت توسعه بیش از پیش ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین توجه به بحث فرهنگ و اخلاق در ورزش گفت: نگاه ویژه بسیج به آماده سازی ورزشکاران از سنین پائین است تا بتوانند در سنین مختلف برای استان سکوهای قهرمانی کشوری و بین المللی را کسب و افتخار آفرین باشند.

captcha