کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های خراسان شمالی مورد توجه قرار نگرفته اند
کد خبر: 3670137
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های خراسان شمالی مورد توجه قرار نگرفته اند

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: کرسی های آزاد اندیشی آنطور که مورد نظر مقام معظم رهبری بوده در دانشگاه های کشور و خراسان شمالی آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته اند.

 دکتر علی فیروزنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، در گفت و گو با  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، افزود: باید آسیب شناسی های لازم برای حل این مشکل در سطح دانشگاه ها انجام شود.

وی ادامه داد: مسئولان دانشگاه های استان در چهار چوب آئین نامه های مربوط به نشست و کرسی های آزاد اندیشی از برگزاری این نشست ها حمایت می کنند اما تعداد برگزاری این نشست ها با میزان انتظار ما فاصله دارد.

فیروزنیا اظهار کرد: اعتماد تشکل ها، دانشجویان و اساتید تا حدودی نسبت به برگزاری این نشست ها اندک است و باید این مشکل حل شود و ریشه یابی های لازم در این خصوص انجام شود.

وی تاکید کرد: برگزاری نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی فرصت بسیار خوبی برای کنکاش و رفع برخی از شبهاتی که در جامعه مطرح می شود، به شمار می رود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر کرسی های آزاد اندیشی از سوی تشکل بسیج دانشجویی برگزار می شود و حضور سایر تشکل ها در این زمینه بسیار کم رنگ است.

captcha