برپایی هفتمین كارگاه آموزشی نظارت فنی سازمان اوقاف كشور در شیراز
کد خبر: 3670186
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

برپایی هفتمین كارگاه آموزشی نظارت فنی سازمان اوقاف كشور در شیراز

گروه اجتماعی:‌ هفتمین دوره آموزشی اداره‌کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طی سه روز در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، جواد یزدانی، کارشناس روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 14 آذرماه گفت: هفتمین دوره آموزشی اداره‌کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضور 120 نفر از معاونین بهره‌وری و کارشناسان عمران ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور صبح امروز در شیراز به کار خود پایان داد.
وی افزود: این همایش از روز یکشنبه، 12 آذرماه به مدت سه روز در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) و به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد.
یزدانی ادامه داد: جلسه اختتاحیه با حضور معاون بهره‌وری سازمان اوقاف و امور خیریه ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس و جمعی از مسئولین در محل مسجد نصیر الملک اجرا شد.
وی گفت: این دوره آموزشی شامل 2 بخش کلاس‌های تئوری و کارگاه عملی بوده است که در بخش کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب کشوری و دانشگاهی شیراز با مباحث تخصصی حوزه عمران سرمایه گذاری و ساخت و ساز آشنا شدند.
یزدانی اضافه كرد: شركت‌كنندگان این دوره در بحث کارگاه عملی با حضور در بقاع متبرکه و حرم‌های مطهر امامزادگان همچون حرم مطهر سیدعلاء الدین الحسین(ع) و مسجد نصیرالملک از نزدیک با سبک‌های معماری، آیینه‌کاری، مکتب شیراز و شیشه کاری بقاع متبرکه آشنا شدند.

captcha