همایش ملی «مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت» به میزبانی شازند برگزار می‌شود
کد خبر: 3670226
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
آقاجانی:

همایش ملی «مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت» به میزبانی شازند برگزار می‌شود

گروه اقتصادی: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از برگزاری همایش ملی «مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت منطقه مركزی و غرب كشور» در شازند خبر داد.

محمدرضا آقاجانی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از برگزاری همایش ملی «مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت منطقه مركزی و غرب كشور» در شازند خبر داد و گفت: این همایش توسط جهاد دانشگاهی استان مركزی و با مشاركت شركت پتروشیمی شازند، روز یكشنبه 19 آذر در محل پتروشیمی شازند برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این مراسم دكتر طالبان مشاور اجتماعی وزیر نفت، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی كشور و مدیرعامل شركت پتروشیمی شازند سخنرانی خواهد داشت.
آقاجانی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی به طور عمده تعهدات شرکتی یا سازمانی را در قبال محیط طبیعی و اجتماعی در بر می‌گیرد و این تعهدات را در کنار فعالیت اقتصادی بنگاه قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه روح این نوع مسئولیت مبتنی بر اخلاق بوده و در کنار نفع اقتصادی، به منافع ذینفعان شرکت یا سازمان نیز توجه دارد افزود: از دیدگاه مرکز جهانی توسعه پایدار کسب و کار، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها باید به نحو احسن صورت پذیرد تا کیفیت زندگی بهبود پیدا کند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در پایان گفت: از سوی دیگر، نتایج حاصل از تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی شامل شهرت و مدیریت برند خواهد شد، کما اینکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا در این زمینه فعالیت جدی دارند.

captcha