اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار اشتغال به مددجویان کامیارانی
کد خبر: 3670324
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار اشتغال به مددجویان کامیارانی

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: بیش از شش میلیارد تومان اعتبار اشتغال به مددجویان شهرستان کامیاران در سال جاری اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در مراسم واگذاری خودرو نیسان زامیاد به مددجویان شهرستان کامیاران، با بیان اینکه یکی از دغدغه های کمیته امداد توانمند کردن مددجویان تحت حمایت است که از طریق ایجاد اشتغال و تامین مسکن انجام می‌شود، اظهار کرد: در این راستا احداث و خرید 18 واحد مسکن مددجویی به شهرستان کامیاران اختصاص داده شده که تاکنون 8 واحد آن تحویل داده شده است.
وی با اشاره به اینکه برای این تعداد مسکن 514 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: در سال جاری بیش از شش میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کامیاران اختصاص داده شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان اعلام کرد: در این راستا تفاهم نامه ای مابین کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و شرکت سایپا جهت تحویل خودرو نیسان زامیاد و ایجاد اشتغال برای مددجویان منعقد شده است که 15 دستگاه سهمیه شهرستان کامیاران بوده که تاکنون هشت نفر از مددجویان جهت تحویل این خودروها ثبت نام کرده اند.
وی یادآور شد: ارزش هر یک از این خودروها 35 میلیون تومان است که به صورت تمام قسط و با تخفیف هفت درصد در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار می‌گیرد.

captcha