تجلیل از فعالان قرآنی دانش‌آموزی لرستان طی هفته قرآن
کد خبر: 3670380
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

تجلیل از فعالان قرآنی دانش‌آموزی لرستان طی هفته قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: از 20 نفر از حافظان کل قرآن‌کریم، دانش‌آموز و فرهنگی، شهدای قرآنی دانش‌آموز و خادمان قرآن استان لرستان طی هفته قرآن در محفل بزرگ قرآنی تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  از لرستان، بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن با حضور دو هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان، ساعت ۱۰صبح روز سه‌شنبه، ۲۱ آذرماه در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
در این آیین قرآنی که به اهتمام آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد، اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان و مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌گردد، از 20 نفر از حافظان کل قرآن‌کریم، دانش‌آموز و فرهنگی، شهدای قرآنی دانش‌آموز و خادمان قرآن تجلیل خواهد شد.
برپایه این گزارش اجرای این محفل نورانی توسط پیشکسوت و استاد قرآنی، حاج عباس سلیمی که از مجریان شبکه قرآن و معارف سیما است انجام خواهد شد این درحالی است که در این محفل نورانی سید محمدجواد حسینی نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم به قرائت کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.
یادآور می‌شود:، این محفل قرآنی که به‌مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، به‌صورت پخش زنده از شبکه‌های استانی و قرآنی و معارف سیما پخش خواهد شد.

captcha