750 نفر؛ سهمیه چهارمحال و بختیاری در آموزش‌های عمومی قرآن
کد خبر: 3670385
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کارگران خبر داد:

750 نفر؛ سهمیه چهارمحال و بختیاری در آموزش‌های عمومی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری سهمیه استان در حوزه آموزش‌های عمومی را 750 نفر اعلام کرد و افزود: قرائت سطح 1 تا 3، حفظ جزء 30، حفظ 26 سوره آخر قرآن کریم، حفظ پیش‌دبستانی، حفظ موضوعی، حفظ جزء 1 و 2، مفاهیم 1 تا 3 بر اساس کتاب‌های مسعود وکیل، شامل آموزش‌های عمومی می‌شوند.

ابوذر کارگر، کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با تبریک میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) و گرامیداشت هفته وحدت افزود: برگزاری نشست فصلی کارشناسان قرآنی را در این ایام مبارک به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با عنایات صاحب قرآن و باهم اندیشی همه خدمتگزاران قرآنی بتوانیم قدم‌های ارزنده‌ای را در جهت ترویج و نشر فرهنگ قرآنی در جامعه برداریم.
وی بیان کرد: باهمه کمبودها و محدودیت‌های بودجه‌ای که امسال در حوزه فعالیت‌های قرآنی وجود دارد، اما برنامه‌های خوبی در زمینه آموزش از طرف مؤسسات و خانه‌های قرآن اجرا شده است.
کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان با اشاره به کارگاه‌های گروه آموزشی در فصل بهار گفت: آزمون پایانی این کارگاه‌ها نیز در مهرماه برگزار شد و گواهی‌های این آزمون نیز صادر شده است و جوایز نفرات اول تا سوم به محض تأمین بودجه اهداء می‌شود.
کارگر با اشاره به سهمیه استان در حوزه آموزش‌های عمومی که 750 نفر است، افزود: قرائت سطح 1 تا 3، حفظ جزء 30 و 26 سوره آخر قرآن کریم حفظ پیش‌دبستانی، حفظ موضوعی، حفظ جزء 1 و 2، مفاهیم 1 تا 3 بر اساس کتاب‌های مسعود وکیل، شامل آموزش‌های عمومی می‌شوند.
وی با تأکید بر ضرورت ارسال گزارشات کامل و دقیق شش ماهه مدیران و کارشناسان قرآنی برای جذب اعتبارات حوزه آموزش عمومی تصریح کرد: مدیران مراکز قرآنی و کارشناسان باید فرم های اطلاعات کلاس ها و فرم های اطلاعات کلی را به صورت کامل و دقیق ارسال نمایند.

captcha