حال عمومی مجروحین حادثه منطقه مرزی ماکو خوب است
کد خبر: 3670387
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
استاندار آذربایجان غربی:

حال عمومی مجروحین حادثه منطقه مرزی ماکو خوب است

گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان غربی گفت: حال عمومی مجروحین حادثه منطقه مرزی ماکو که در بیمارستان های ترکیه بستری شده بودند خوب است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از استانداری آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در خصوص وضعیت مجروحین حادثه درگیری در منطقه مرزی ماکو گفت: مجروحین حادثه بر اساس گزارشاتی که از سفارت ایران در ترکیه اخذ شده، در بیمارستان های ترکیه تحت عمل جراحی گرفته و حال عمومی آنها خوب است.


شهریاری اضافه کرد: یکی از مجروحین از ناحیه روده ها، ران، و کتف مورد جراحی قرار گفته، یکی دیگر از مجروحین نیز از ناحیه مچ هر دو دست، لگن و کتف مورد جراحی قرار گرفته و حال عمومی شان درحال حاضر خوب است.


وی افزود: مجروحین بستری شده در بیمارستان های ترکیه، از خدمات دهی این بیمارستان ها ابراز رضایت نموده اند و مداوای آنها تا زمانی که امکان انتقالشان به کشور فراهم شود ادامه خواهد یافت.

 

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی؛ تعداد مجروحان در حادثه درگیری مرزی منطه آزاد ماکو ۴ تن بوده  است که توسط نیروهای ترکیه و در ساعات اولیه وقوع حادثه به بیمارستان قارص منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

 

 

 

captcha