نخستین موزه تخصصی کودک ایران در شهر ارومیه راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3670391
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی:

نخستین موزه تخصصی کودک ایران در شهر ارومیه راه‌اندازی می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: به همت این اداره و با کمک مسئولان سازمان میراث فرهنگی نخستین موزه تخصصی کودک ایران در شهر ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

جواد زاهدی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی با اعلام این خبر و با بیان اینکه راه‌اندازی این موزه به دلیل اهمیتی که در مسائل تربیتی و آموزشی کودکان دارد می‌تواند جزو یکی از جذاب‌ترین موزه‌های تخصصی کشور باشد،گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی امسال نیز همچون دو سال گذشته طرح"کبوتر کوچه ما"را که مختص معرفی شهدای محلات از سوی کودکان و نوجوانان است را با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان و دیگر ادارات مرتبط در دهه فجر اجرا می‌کند.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به فرسودگی بسیاری از خودروهای مورد استفاده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهارکرد: نوسازی ناوگان خودرویی این اداره کل نیازمند همت و همراهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مساعدت استاندار است تا در نتیجه آن کیفیت خدمات دهی فرهنگی و آموزشی به کودکان روستاها در شهرستان‌های 17 گانه بیش از پیش افزایش پیدا کند.


زاهدی گفت: کودکان استان در قالب برنامه‌ای که تحت عنوان امداد فرهنگی و با محوریت 23 مرکز و نمایندگی‌های این اداره در شهرستان‌های مختلف در حال اجراست لوازم‌التحریر، اسباب بازی و اقلام مورد نیاز کودکان زلزله‌زده استان کرمانشاه را اهدا کرده‌اند تا به این مناطق ارسال شود.


وی تصریح کرد: مربیان و هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی پس از انجام هماهنگی‌های لازم با سازمان مرکزی به‌صورت منظم و با برنامه در مناطق زلزله‌زده غرب کشور حضور می‌یابند و سلسله برنامه‌هایی را برای کودکان این مناطق اجرا می‌کنند.

captcha