حفاظ 10 جزء در صحت حفظ از سطح متوسط روبه بالا برخوردارند
کد خبر: 3670466
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
محمدی در تحلیل متسابقان مسابقات دارالقرآن امام علی(ع):

حفاظ 10 جزء در صحت حفظ از سطح متوسط روبه بالا برخوردارند

گروه مسابقات: داور صحت حفظ رشته حفظ 10 جزء مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در مقطع بالای 30 سال گفت: ارزیابی‌ام از رقابت‌های این حافظان متوسط روبه بالا است به طوری که مسابقات نسبت به دور گذشته از سطح خوبی برخوردار است.

زهرا محمدی، داور صحت حفظ رشته حفظ 10 جزء یازدهمین دوره مسابقات قرآن سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در مقطع بالای 30 سال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در خصوص سطح شرکت‌کنندگان این مقطع، گفت: با توجه به اینکه امروز، 16 آذرماه روز نخست رقابت‌های این گروه است حفاظ در نوبت صبح، نسبت به دور گذشته این مسابقات، از سطح خوبی برخوردار بودند.
وی ادامه داد: طی این رقابت‌ها دو سؤال از حفاظ از هر پنج جزء یک سؤال هفت سطری پرسیده می‌شود که حفاظ پاسخگوی این سؤالات هستند.
محمدی با تأکید بر اینکه قرعه‌ها از قبل مشخص شده، عنوان کرد: به طور کل می‌توانم بگویم قضاوت درباره ارائه محفوظات حفاظ در نوبت صبح کمی زود است، اما ارزیابی‌ام از رقابت‌های حفاظ 10 جزء در این رشته و در بخش صحت حفظ متوسط روبه بالا بوده است.
یادآور می‌شود، یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از 15 تا 24 آذرماه در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر پذیرای عمومی علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط
captcha