حال و هوای دهه شصت در کرسی‌های هفته وحدت نفحات‌القرآن + صوت و عکس
کد خبر: 3670504
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

حال و هوای دهه شصت در کرسی‌های هفته وحدت نفحات‌القرآن + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های نفحات القرآن در هفته وحدت در شش مسجد با تلاوت محمدحسین سبزعلی، سیدمحمد کرمانی، مجتبی محمدبیگی، مسعود سیاف‌زاده، سعید عبدی و افشین حاجی‌آبادی از محله تهرانسر تا شریعتی برگزار شد.

کرسی های نفحات القرآن در هفته وحدت باحضور اساتید پیشکسوت برگزار شد+صوت وعکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال ۱۳۹۵ به مدیریت مسعود سیاف‌زاده، قاری و حافظ ممتاز کشورمان آغاز شده است. این طرح به تدریج با تبلیغاتی که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، فعالیت آنان در سطح شهر تهران، آتش به اختیار گسترش یافت.

صد و شصت و سومین کرسی نفحات القرآن، شنبه 11 آذر ماه همزمان با هفته وحدت، با تلاوت سیدمحمد کرمانی، قاری قرآن کشورمان، در مسجد امام باقر(ع) واقع در میدان حر، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان کمالی با حضور حجت الاسلام اعلمی، پدر دوشهید، برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت نیز به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد.

کرسی های نفحات القرآن در هفته وحدت باحضور اساتید پیشکسوت برگزار شد+صوت وعکس

صد و شصت و چهارمین کرسی نفحات القرآن، با تلاوت افشین حاجی‌آبادی، 12 آذر ماه در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که با حضور جابر جلیلی، پیشکسوت قرآنی کشورمان همراه بود نیز به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد.

در ادامه این کرسی‌ها، دوشنبه 13 آذرماه پس از نماز مغرب و عشاء، کرسی صد و شصت و پنج نفحات القرآن با تلاوت محمدحسین سبزعلی، قاری بین المللی کشورمان در مسجد رحمتیه واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه برگزار شد. در این کرسی تلاوت که با اجرای جناب آقای فتحی همراه بود، محمدعلی سقامنش از قرآن‌آموزان نفحات‌القرآن نیز به تلاوت آیاتی از سوره‌های بقره و شمس به سبک استاد مصطفی اسماعیل پرداخت و مورد تشویق حاضران قرار گرفت. در پایان این کرسی تلاوت که حال و هوای دهه 60 را برای اهالی مسجد رحمتیه زنده کرد نیز به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد. همچنین، همزمان با کرسی محمدحسین سبزعلی، صد و شصت و ششمین کرسی نفحات در تهرانسر با تلاوت محسن قاسمی، قاری ممتاز کشورمان برگزار گردید.

کرسی های نفحات القرآن در هفته وحدت باحضور اساتید پیشکسوت برگزار شد+صوت وعکس

صد و شصت و هفتمین کرسی نفحات القرآن در شب میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع)، در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در نازی آباد، میدان پارس با تلاوت مجتبی محمدبیگی و سعید عبدی از قاریان ممتاز کشورمان برگزار شد. در این کرسی تلاوت که با اجرای محمدباقر فغفوری همراه بود، پرسش و پاسخ قرآنی و مدیحه سرایی اهل بیت(ع) نیز انجام شد.

صد و شصت و هشتمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت مسعود سیاف‌زاده، قاری و حافظ ممتاز کشورمان، ۱۶ آذر ماه همزمان با  روز دانشجو، در مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، کوچه امامزاده برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت  ضمن برگزاری مسابقه و پرسش و پاسخ، به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد.

کرسی های نفحات القرآن در هفته وحدت باحضور اساتید پیشکسوت برگزار شد+صوت وعکس

 همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت های این کرسی های ارائه می‌شود.

محمدحسین سبزعلی

کد
سیدمحمدکرمانی
کد
مسعود سیاف زاده
کد
مطالب مرتبط
captcha