غربالگری اساسی حافظان کل قرآن با قرعه‌های سخت
کد خبر: 3670583
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
مسلمی بیان کرد:

غربالگری اساسی حافظان کل قرآن با قرعه‌های سخت

گروه مسابقات: داور صحت حفظ رشته حفظ کل مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) با اشاره به اینکه طی دو روز ابتدایی، این رقابت‌ها آنگونه که باید نظری را به خود جلب نکرده است، گفت: قرعه‌های سخت از همه شرکت‌کنندگان پرسیده می‌شود.

غصون مسلمی، داور صحت حفظ در رشته حفظ کل یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در مقطع بالای 30 سال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: از 16 آذرماه که رقابت متسابقین این رشته در محل مجتمع شهدای سرچشمه تهران آغاز شده است، هنوز نمره و امتیاز 100 را فردی نتوانسته به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد: احساس می‌کنم بانوانی که نتوانستند در مسابقات کشوری اوقاف شرکت کنند فرصت خوبی دیدند که در این مسابقات حضور پیدا کنند تا خود را به نوعی محک بزنند و امیدواریم که طی روزهای باقی مانده بتوانیم شاهد رقابت‌های خوبی باشیم.
مسلمی با اشاره به اینکه در بخش حسن حفظ متسابقین ضعیف عمل کردند، بیان کرد: طی این دو روز اندک افرادی بودند که به خوبی به سؤالات پاسخ دهند.
وی با ابراز گلایه از اینکه بانوان شرکت‌کننده طی این دو روز نشان دادند که متأسفانه آموزش‌های لازم ندیده‌اند، اظهار کرد: آنها در کلاس‌های حفظ شرکت نکرده‌اند تا به صورت اصولی و تخصصی محفوظاتشان را تثبیت و مرور کنند و بعضا نیز به آنها طی این دو روز پیشنهاد دادم که آیا نمی‌خواهید کلاس بروید؟ اما برخی از آنها حاضر نیستند، حال به دلیل سنشان، درگیری یا مشغله زندگیشان و ...
مسلمی در خصوص قرعه‌های متسابقین اضافه کرد: تعداد متسابقین زیادی یعنی 376 نفر در این رشته ثبت نام کردند، قرعه‌ها نباید آسان باشد چون مرحله فینال نیز هست و باید در آنجا بهترین‌ها انتخاب شوند. قطعاً میان آنها افراد خیلی خوب نیز خواهد بود که امید است در روزهای آینده شاهد حضور آنها باشیم.
وی ادامه داد: در حقیقت سؤالات در سطح مسابقات قرآن کشوری مطرح می‌شود تا بتوانم از میان آنها بهترین‌ها را برای فینال انتخاب کنم و غربالگری خوبی انجام دهیم.
یادآور می‌شود، یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از 15 تا 24 آذرماه در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر پذیرای عمومی علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط
captcha