انتقال پایتخت اسرائیل به قدس، دهن‌کجی به مسلمانان است
کد خبر: 3670585
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
حجت الاسلام نکونام:

انتقال پایتخت اسرائیل به قدس، دهن‌کجی به مسلمانان است

گروه سیاسی: امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه با انتقال پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به قدس هم به نوعی دهن‌کجی به مسلمانان صورت گرفته است و هم رژیم کودک‌کش اسرائیل در منطقه تقویت شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع را رئیس جمهور دیوانه آمریکا اعلام کرد و وظیفه مسلمانان خروش بر علیه آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز 17 آذر در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه توطئه‌های مختلفی امروز مطرح است، اظهار داشت: دشمن توطئه‌های مختلفی را مطرح کرد تا بتوانند مقاومت را در منطقه بشکند اما موفق نشد.
وی افزود: دشمن در ابتدا فتنه داعش را مطرح کردند که شکست خورد بعد از آن اقلیم کردستان را به راه انداختند که تیرشان به سنگ خورد و سپس استعفای نخست وزیر لبنان را علم کردند، علی عبدالله الصالح نیز فتنه دیگری بود که از سوی دشمنان مقاومت به راه انداخته شد که با کشته شدن وی نقش بر آب شد.
خطیب جمعه شهرکرد اظهار کرد: همه این فتنه‌ها برای راه انداختن جنگ در منطقه و فروش سلاح‌های آمریکایی‌ها است اما اکنون نیز با توطئه دیگری مواجه هستیم که بسیار عجیب است و آن تصرف پاره‌ای از تن جهان اسلام، قدس اشغالی است.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه با انتقال پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به قدس هم به نوعی دهن‌کجی به مسلمانان صورت گرفته است و هم رژیم کودک‌کش اسرائیل در منطقه تقویت شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع را رئیس جمهور دیوانه آمریکا اعلام کرد و وظیفه مسلمانان خروش بر علیه آن‌ها است.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به شهادت آیت‌الله دستغیب سومین شهید مهراب افزود: شهادت امثال آیت‌آلله دستغیب سند دیگری از جنایات منافقان و اربابان آن‌ها در کشور است.
وی با بیان اینکه سند جنایت منافقان 17 هزار شهید ترور است، افزود: اگر از اسناد جنایات منافقین یاد نکنیم کم‌کم آن‌ها را تطهیر می‌کنند و حتی آن‌ها را انقلابی معرفی می‌کنند.
خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید در کارهای دینی و ارزشی که یک ارزش ولایی است سبقت گرفت، تصریح کرد: مصداق این امر در سبقت گرفتن مردم چهارمحال و بختیاری در اعلام برائت از فتنه‌گران در سال 88 بود که یک روز زودتر به خیابان‌ها ریختند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه در 18 آذرماه سال 70 سازمان ملل متحد مجبور شد یک واقعیت تلخ را اعتراف کند، ادامه داد: ملت ایران آغازگر جنگ نبود، مردم ایران صلح‌جو هستند و پیام انقلاب، پیام صلح و دوستی است.
خطیب جمعه شهرکرد پژوهش و فناوری را یکی از ضرورت‌ها برای رشد در یک کشور دانست و بیان کرد: باید از فعالان عرصه پژوهش حمایت کنیم چراکه نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور دارند. چرخه پژوهش، فناوری، تولید و مصرف باید در جای خود مورد توجه قرار گیرد.
نکونام با اشاره به 19 آذر، گفت: در این سال شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) و با هدف ایجاد یک انقلاب فرهنگی در کشور شکل گرفت.
وی افزود: متأسفانه علی‌رغم اینکه این شورا جایگاه بلندی در کشور دارد تا جایی که ریاست آن با شخص رئیس جمهور است اما نقش مناسبی از این شورا شاهد نبودیم، این جایگاه باید محلی برای مطالبه گری باشد.

captcha