راهپیمایی ضد صهیونیستی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3670586
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

راهپیمایی ضد صهیونیستی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه اجتماعی: مردم چهارمحال و بختیاری با برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی اظهارات رئیس جمهور آمریکا در انتقال پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی به قدس شریف را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز 17 آذرماه مردم نمازگزار استان پس از برگزاری آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه با حضور در خیابان‌ها و میادین منتهی به مصلاهای نماز جمعه اقدامات استکباری سردمداران رژیم صهیونیستی و آمریکا را محکوم کردند.
نمازگزاران شهرکردی نیز پس از اقامه نماز جمعه از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تا میدان ابوعلی سینا را راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت نظام سلطه در انتقال پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی به قدس شریف را محکوم کردند.
نمازگزاران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این اقدام را فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین اعلام کردند.
مردم استان نیز در نهایت از کشورهای جهان اسلام و دیگر جوامع آزاده و حق‌طلب خواستند با اتخاذ مواضع قاطعانه و هوشمندانه این توطئه شوم و شیطانی را خنثی کنند.
حجت‌الاسلام نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، در حاشیه این راهپیمایی گفت: امروز یکی از روزهای مهم جهادی جهان اسلام محسوب می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: با این توطئه شومی که آمریکایی‌ها تدارک دیده‌اند که بیت‌المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند ان‌شاءالله اسرائیل را به سمت فنا و نابودی می‌برند.
حجت‌الاسلام نکونام تأکید کرد: آمریکایی‌ها با این کارشان به لطف پروردگار ناخواسته یک خیزش عمومی در جهان اسلام ایجاد کردند و انتفاضه به فضل الهی راه افتاده و می‌افتد که نتیجه‌اش ان‌شاءالله نابودی خودشان خواهد شد.
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این‌که اما این فتنه، فتنه عظیمی است تصریح کرد: مسلمانان همه باید توجه داشته باشند که کار، کار بسیار خباثت‌آلود و شیطنت‌آمیزی است که باید در همه عرصه‌ها به ویژه در این عرصه همه حضور جدی داشته باشند.

captcha