پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پی شهادت شهید مدافع حرم منصور عباسی
کد خبر: 3670632
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پی شهادت شهید مدافع حرم منصور عباسی

گروه فرهنگی: در پی شهادت مظلومانه‌ مبلّغ مدافع حرم شهید حاج منصور عباسی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با صدور پیامی شهادت این شهید عزیز را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی به شرح ذیل است؛
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن ینتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره مبارکه احزاب/ آیه 5)
در صف‌آرایی جبهه‌ی حق و باطل چنین مقدر گردیده است که نبرد میان عاشوراییان و یزیدیان در پهنه‌ی تاریخ استمرار یابد. جانباز و شهید والامقام حاج منصور عباسی که در میدان جهاد علیه زائده‌های تروریست‌های تکفیری به فیض عظمای شهادت نائل آمد یکی از مدافعان رشید حرم از خطه‌ی سلحشور و پرافتخار چهارمحال و بختیاری بود که شهادتش اجر سال‌ها مجاهدت و جانبازی و ایثارگری در جبهه‌های دفاع مقدس شد.
شهادت جانباز و شهید والامقام حاج منصور عباسی را به خانواده‌ی محترم آن بزرگوار تسلیت عرض نموده، از محضر خداوند متعال برای آن شهید سعید طلب اجر عظیم و مقام قرب الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
سید مهدی خاموشی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

captcha