رد پای کثیف صهیونیست‌ها در همه جنایات تاریخ وجود دارد
کد خبر: 3670640
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

رد پای کثیف صهیونیست‌ها در همه جنایات تاریخ وجود دارد

گروه اجتماعی: امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها همچنان ظالم، خودپرست، مظلوم‌کش، نژادپرست در طول تاریخ بوده و هستند، گفت: رد پای کثیف صهیونیست در همه جا از مسائل فرهنگی و اجتماعی تا جنگ‌های بین‌المللی و ظهور کمونیست و کشته شدن میلیاردها انسان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند روز گذشته 17 آذر در آیین خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: سال‌های متمادی است که ایران و به ویژه شرق کشور دچار کم بارانی است که در این شرایط توصیه به نماز استسقاء (نماز باران) می‌شود و این به جای خودش باید باشد اما آنچه در رساله‌ها از علت کم بارانی‌ها ذکر شده گناه است .
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند با گرامیداشت روز دانشجو اظهارکرد: درود بر دانشجویان هدفمندی که چه از آن تاریخی که خونشان در استکبار ستیزی نقش سنگ فرش دانشگاه شد و امروز پس از 10 ها هزار سال پیامشان را به گوش مسئولان رساندند .
عبادی، میلاد حضرت رسول اکرم و اما صادق (ع) تبریک و تصریح کرد: برای درک حقیقت انسان باید از هواهای نفسانی تخلیه شود، چراکه انکار حق و روی آوردن به باطل این طور نیست که از جهل بسیط و ابتدایی باشد بلکه جاهل ابتدایی، می‌تواند بداند اما منشأ این نفهمی ها انکار است.
عبادی با بیان اینکه جاهل حق و حقیقت را خوب می‌فهمد اما انکار می‌کند، گفت: درحالی که در باطن دل، به این حق یقین دارد و فرق بین رهبر انقلاب و ترامپ را می‌داند اما به دنبال چپاول حق دیگران هستند و اینها بهانه است .
وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن فرموده که سخت‌ترین و بدترین دشمن شما یهود است، گفت: باید به این مهم توجه شود چرا که در دنیا اقوام و اهل عقاید و جنایتکار جنگی بسیار است اما خداوند با تأکید انگشت روی یهود گذاشته است.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه همچنین در تعریف کتاب‌های الهی نیز دست یهودیان در کار است، گفت: امروز بیش از صدها انجیل وجود دارد و این کار توسط یهودیان انجام می‌شود .
عبادی با بیان اینکه یهودیان با نفوذ در کشورها به اسم اسلام مانند صعودی و غیره همه دنیا را برای مردم جهان به یک زندان تبدیل کردند بیان کرد: به وجود آمدن داعش توسط یهودیان بود که رزمندگان غیور اسلام آنان را نابود کردند.
وی با بیان اینکه آنها امروز فتنه جدیدی را ایجاد کردند ادامه داد: پس از نابودی داعش توسط رزمندگان بلافاصله فتنه جدید را ترامپ صورت داد و بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیست معرفی کرد .
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: در این راستا امروز کشورهای مسلمان و غیرمسلمان نسبت به یهود و اسرائیل اعتراض دارند و امید است طومار کثیف آنها برافتد و کشور از دست آنها راحت شود.

captcha