تمدید کارت کار اتباع خارجی
کد خبر: 3670660
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
آبایی خبر داد:

تمدید کارت کار اتباع خارجی

گروه اجتماعی: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تمدید کارت کار برای اتباع افغانی دارای کارت آمایش 12 و عراقی دارای کارت آمایش 11 از 14 آذر ماه سال جاری آغاز و تا 30 دی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، محمد تقی آبایی، مدیرکل تعاون استان مرکزی گفت: براساس دستورالعمل شماره 173045 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فراخوان از اتباع افغانستان و عراق دارای کارت آمایش 12 و هویت 11 که دارای کارت کار سال قبل در بازه سنی 18-60 سال می‌باشند انجام شده و نحوه صدور کارت برای سایر اتباع در مرحله بعد متعاقباً اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: اتباع خارجی می‌بایست برای ارائه مدارک لازم به محل‌های تعیین شده توسط ادارات شهرستان‌های اراک، ساوه و دلیجان مراجعه و پروانه کار دریافت کنند.
آبایی تصریح کرد: زمان اجرای طرح از14آذرماه لغایت 30دی ماه است و رصد و کنترل حسن اجرای طرح، از طریق روسای شهرستان‌ها،حراست و بازرسان کار بعمل می‌آید.
آبایی درپایان با اشاره به ماده 181قانون کارگفت: به کار گیری اتباع خارجی فاقد کارت کار یا استفاده از اتباع بیگانه در کاری غیر از آنچه در پروانه کار قید شده، جرم محسوب می‌شود و از91 تا180روز مجازات حبس دارد.

captcha