تقدیر مدیر شبکه دوم سیما از عوامل برنامه «اقیانوس آرام»
کد خبر: 3670718
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

تقدیر مدیر شبکه دوم سیما از عوامل برنامه «اقیانوس آرام»

گروه هنر: محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دوم سیما طی نشستی با عوامل برنامه «اقیانوس آرام»، از دست اندرکاران این برنامه تلویزیونی تقدیر و تشکر کرد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، نشست تقدیر از برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» که با حضور تیم تولید این برنامه و همچنین مدیر مرکز اوج کودک و نوجوان به عنوان تهیه کننده برنامه صورت گرفت، جعفری جلوه با اشاره به اهمیت مخاطب قرار دادن نوجوانان در برنامه سازی تلویزیونی بر استمرار رویکرد برنامه اقیانوس آرام در این زمینه تأکید کرد.

مدیر شبکه دوم سیما برنامه اقیانوس آرام را از برنامه ها موفق در ایام اربعین خواند و گفت: رویکرد این برنامه برای درگیر کردن مخاطب نوجوان در ایام معنوی اربعین بسیار تأثیر گذار بود و واکنش های مثبتی که نسبت به آن صورت گرفت نشان دهنده موفقیت برنامه سازان اقیانوس آرام بود.

جعفری جلوه در ادامه امام حسین (ع) را حلقه اتصال همه طیف های جامعه دانست و اظهار داشت: کار زیرکانه برنامه اقیانوس آرام، محور قرار دادن امام حسین (ع) برای برنامه سازی نوجوانان بود و توانست از این طریق با مخاطبین خود ارتباط برقرار کند.

وحید ملتجی مدیر مرکز اوج کودک و نوجوان نیز در این نشست با ابراز تشکر از عوامل تولید این برنامه تلویزیونی گفت: عوامل تولید این برنامه تلویزیونی، تیمی جوان هستند که هنوز حال و هوای نوجوانی دارند، به همین دلیل توانستند برنامه‌ای مطابق با سلیقه مخاطب نوجوان تولید کنند.

در این نشست محمد سلوکی و احسان رضایی مجری و سردبیر برنامه اقیانوس آرام به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان برنامه مدیریت شبکه دوم سیما با اهدای لوح یادبود از عوامل برنامه تقدیر و تشکر کرد.

captcha