شهدای مدافع حرم در طراز شهدای کربلا هستند
کد خبر: 3670734
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه مقداد رشت:

شهدای مدافع حرم در طراز شهدای کربلا هستند

گروه اجتماعی: حجت الاسلام کیماسی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران طالب صلح و امنیت در جهان است، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم در طراز شهدای کربلا هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین کیماسی، مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت امروز، 18 آذر در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم، شهید نوری هریس، شهید نظری و شهید صفری که در حسینیه شهدای گمنام رشت برگزار شد، با اشاره به آیه 41 سوره توبه، عنوان کرد: شهدا سبکبال و سنگین جهاد می کنند، زیرا از وابستگی های دنیا رها می شوند، اما در پیکار با دشمن سخت و پرقوت هستند.

وی با اشاره به اقتدار جبهه مقاومت، متذکر شد: امروز آمریکایی ها با آن هیمنه استکباری در مقابل لشکر اسلام چاره ای جز تسلیم شدن ندارند. برای این همه عزت و اقتدار هزینه دادیم و امنیت و آرامش را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم.

این کارشناس دینی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران طالب صلح و امنیت در جهان است، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم در طراز شهدای کربلا هستند، زیرا در راه دفاع از حریم اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) با حرمله های زمان مبارزه کردند.

حجت الاسلام کیماسی، شهدای مدافع حرم را شهید زبان و شهید شمشیر دانست و گفت: برخی با ترور شخصیت ادعا می کنند که مدافعان حرم برای کسب مال دنیا به سوریه رفته اند؛ در حالی که هیچکس حاضر نیست به خاطر پول و مال جان خود را از دست دهد.

وی غدیر، فاطمیه، عاشورا و انتظار را افتخار شیعه دانست و اظهار کرد: «کل یوم عاشورا...» یعنی اینکه ما باید هر روز قیام حسینی کنیم. رزمندگان جبهه مقاومت نامردان داعشی را به خاک مذلت کشیدند و باعث شادی مردم بوکمال شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه مقداد رشت، با بیان اینکه رزمندگان قدم روی بال ملائکه می گذارند، گفت: دوران حکومت امام زمان(عج) دورانی است که ملائکه از خلقت انسان رضایتمند خواهند شد.

وی بهترین لحظه زندگی شهدا را ملاقات رب دانست و تصریح کرد: شهدا بهترین راه را انتخاب کردند و مورد اکرام و تکریم خداوند قرار دارند و تنها غم شهدا غصه و ناراحتی پدران و مادرانشان است.

حجت الاسلام کیماسی، با اشاره به عکس عاشورایی شهید محسن حججی در لحظه شهادت، یادآور شد: شهید حججی دلداده اهل بیت(ع) بود و عالم اسلام را عاشورایی کرد لذا نباید شهدا را سبک و سنگین کرد، بلکه با اولین قطره خون شهید، همه گناهانش بخشیده می شود و خداوند به شهدا عزت می دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه مقداد رشت، شکست عربستان در منطقه را نشان دهنده ضعف و ناتوانی آنان در برابر نصرت الهی دانست و خاطرنشان کرد: عربستان دچار سردرگمی حمایت یا مخالفت با رژیم صهیونیستی در مسئله بیت المقدس و مسجدالقصی شده و نقشه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را پیاده می کند، اما نظام ما به خدا و اهل بیت(ع) تکیه دارد و همانند دوران دفاع  مقدس که با دست خالی پیروز شدیم، امروز نیز همه دشمنان را شکست خواهیم داد.

captcha