حمایت قاری بین‌المللی کشورمان از فلسطین+ عکس و فیلم
کد خبر: 3670737
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

حمایت قاری بین‌المللی کشورمان از فلسطین+ عکس و فیلم

گروه جلسات و محافل: حامد علیزاده، قاری بین‌المللی کشورمان به مناسبت هفته وحدت به سریلانکا سفر کرد و در مساجد و محافل این کشور تلاوت داشت. وی در حاشیه یکی از محافلش، طومار حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس را امضا کرد.

حمایت قاری بین المللی کشورمان در سریلانکا از فلسطین+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حامد علیزاده، قاری بین‌المللی کشورمان، هشتم آذرماه از سوی شورای عالی قرآن به مناسبت هفته وحدت به سریلانکا سفر کرد و در مساجد و محافل این کشور تلاوت داشت.

حمایت قاری بین المللی کشورمان در سریلانکا از فلسطین+عکس و فیلم

علیزاده روز گذشته، 17 آذر‌ماه با حضور در راديو ملي سريلانكا به تلاوت آیاتی از قصارالسور پرداخت. به گفته مدیر رادیو و دست‌اندرکاران استدیو، تلاوت روز گذشته حامد علیزاده، بهترين تلاوت آرشيو رادیو ملی سریلانکا شده است که پس از پخش زنده، درخواست‌های مکرری برای بازپخش این تلاوت توسط مردم شده است.

همچنین این قاری بین‌المللی کشورمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات آمریکا و اسرائیل، طومار نصب شده در یکی از محافل را امضا کرد که در ادامه فیلم این اقدام انسان‌دوستانه ارائه می‌شود.

حمایت قاری بین المللی کشورمان در سریلانکا از فلسطین+عکس و فیلم

در پایان یادآور می‌شود این قاری بین‌المللی کشورمان پس از 10 روز اجرای برنامه در کشور سریلانکا، صبح امروز به کشورمان بازگشت.

سریلانکا یا سیلان، از کشورهای جنوب شرق آسیا است که به صورت جزیره‌ای در جنوب شرقی هند واقع شده است. اسلام در قرن نخست قمری، پیش از آنکه به شمال هند ورود پیدا کند، به این جزیره راه یافت. در این کشور تعدادی شیعه اثناعشری  نیز زندگی می‌کنند، آمار رسمی و دقیقی از جمعیت شیعیان سریلانکا در دست نیست، شمار شیعیان این کشور بین ۵،۰۰۰ تا ۱۷،۰۰۰ تن برآورد شده است که کمتر از یک درصد از جمعیت این کشور است.

captcha