درخشش گروه «سیدالاحرار» همدان در جشنواره ترنم آسمانی
کد خبر: 3670752
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

درخشش گروه «سیدالاحرار» همدان در جشنواره ترنم آسمانی

گروه فرهنگی: مدیر گروه تواشیح سیدالاحرار استان همدان از کسب سه رتبه اول تا سوم این گروه در بخش‌های مدافعان حرم، هم خوانی و تواشیح در دومین جشنواره ترنم آسمانی خبر داد.

حسین اولادیان، مدیر گروه تواشیح سیدالاحرار استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: این گروه همخوانی با ۱۵ سال سابقه یکی از گرو‌ه‌های مطرح استان و کشور است که متأسفانه این مهم از دید عموم مردم به ویژه رسانه‌ها مغفول مانده است.
وی با اشاره به کسب رتبه‌های متعدد توسط گروه ممتاز سیدالاحرار در مسابقات و جشنواره‌های گوناگون افزود: گروه تواشیح و همخوانی سیدالاحرار تنها گروه فعال و حرفه‌ای استان همدان و غرب کشور است که تاکنون حائز رتبه‌های ممتاز بسیاری شده است که از این میان می‌توان به کسب رتبه اول جشنواره ترنم آسمانی اشاره کرد.
مدیر گروه تواشیح سیدالاحرار استان اضافه کرد: دومین جشنواره آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» 13 تا 15 آذر ماه در تبریز برگزار شد که در بخش اجرای زنده از میان 77 اثر ارسال شده 10 گروه موفق به راه یابی به مرحله ی پایانی شدند که در این میان نام گروه ممتاز سیدالاحرار همدان می‌درخشد.
اولادیان از کسب سه رتبه برتر توسط گروه تواشیح سیدالاحرار همدان در جشنواره ترنم آسمانی خبر داد و ادامه داد: در بخش تولیدات ویژه استودیویی با موضوع مدافعان حرم گروه ممتاز سیدالاحرار با اثر «یلی از نسل طوفان» مفتخر به حضور در مرحله نهایی این دوره از جشنواره و کسب رتبه نخست در این بخش شد.
وی عنوان کرد: رتبه دوم بخش همخوانی قرآن کریم و رتبه سوم تواشیح از دیگر افتخارات ارزشمند کسب شده توسط گروه تواشیح سید الاحرار در دومین جشنواره ترنم آسمانی است گفتنی است در بخش اجرای ابتهال نیز، مسعود صفری از اعضای گروه ممتاز سیدالاحرار به بخش پایانی راه پیدا کرده است.
مدیر گروه تواشیح سیدالاحرار استان عنوان کرد: در اولین دوره جشنواره ترنم آسمانی که در اسفند ماه سال 1394 برگزار شد گروه ممتاز سیدالاحرار همدان موفق به کسب رتبه ی سوم در بخش همخوانی قرآن کریم شد.

captcha