تاکید معاون سیاسی استاندار بر تقویت همبستگی مسلمانان در دیدار خانواده شهید و جانباز اهل سنت
کد خبر: 3670772
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

تاکید معاون سیاسی استاندار بر تقویت همبستگی مسلمانان در دیدار خانواده شهید و جانباز اهل سنت

گروه اجتماعی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی همزمان با هفته وحدت به دیدار دو خانواده شهید و جانباز اهل سنت استان رفت.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، مهرداد ابراهیمی در این دیدارها با اشاره به وحدت مثال زدنی شیعه و سنی در استان، اظهار داشت: امام راحل (ره) از همان ابتدای اتقلاب اسلامی، هفته وحدت را با هدف استفاده از ظرفیت های بی بدیل جهان اسلام بنا نهادند.

وی افزود: پس از ایشان مقام معظم رهبری و بزرگان نیز بر این مهم همواره تاکید داشته اند و تقویت همبستگی مسلمانان به عنوان یک اولویت در شرایط کنونی جهان اسلام را یک الزام می دانند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ادامه از شهدا به عنوان مشعل های فروزان مسیر متعالی انقلاب اسلامی و از جانبازان به عنوان سندهای زنده مظلومیت یاد کرد و گفت: در بحث تحقق آموزه های دینی، اهداف انقلاب اسلامی و دفاع از خاک و میهن عزیزمان، برادران اهل سنت و شیعیان در کنار یکدیگر از جان مایه گذاشتند.
ابراهیمی تصریح کرد: شاهد این مدعا، تقدیم تعداد قابل توجهی شهید و جانباز از اهل سنت است.
وی دیدار با خانواده های معزز شاهد و ایثارگر را موجب تقویت روحیه خدمت صادقانه و بی منت به مردم به عنوان صاحبان اصلی و ولی نعمتان انقلاب دانست.
شایان ذکر است؛ در این دیدارها مشاور استاندار در امور ایثارگران، فرماندار بجنورد و شماری از مدیران کل ستادی و اجرایی استان، معاون سیاسی استاندار را همراهی می کردند.
گفتنی است؛ معاون سیاسی استاندار همزمان با شب میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) با خانواده شهید محمود مراد دربانی و آزاده و جانباز 25 درصد امان مراد کوهی در بجنورد دیدار کرد.

captcha