شهروندان خراسان شمالی برای دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه کنند
کد خبر: 3670780
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

شهروندان خراسان شمالی برای دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه کنند

گروه اجتماعی: مدیرکل ثبت احوال خراسان‌شمالی گفت: در صورت عدم مراجعه ثبت نام کنندگان،20 هزار کارت ملی هوشمند در این استان ابطال می شود.

علی زاهدی نیا مدیرکل ثبت احوال خراسان‌شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: هم اکنون در سطح استان 20 هزار کارت ملی هوشمند در آستانه ابطال است، زیرا مدت زمان بسیاری از صدور این کارت ها گذشته و کسی برای دریافت آن مراجعه نکرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از کارت ها از سال گذشته صادر شده اما افراد برای تحویل آن اقدام نکرده اند، این در حالیست که در صورت عدم مراجعه کارت ها باطل شده و افراد دوباره باید فرآیند ثبت نام و پرداخت هزینه ها را انجام دهند.

زاهدی نیا افزود: تا پایان بهمن ماه سال جاری کارت های ملی هوشمندی که صادر شده نگهداری می شود اما پس از گذشت این مهلت زمانی، کارت ها باطل و از اعتبار ساقط خواهد شد.

وی یادآورشد: افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند خود در هر مکانی که اقدام به ثبت کرده اند مراجعه کرده و کارت خود را تحویل بگیرند.

زاهدی نیا خاطرنشان کرد: برای همه افرادی که تا مهرماه سال جاری برای صدور کارت ملی هوشمند اقدام کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند، کارت ملی هوشمند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه 62 درصد از جمعیت بالای 15 سال استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند، گفت: هم اکنون 388 هزار و 651 کارت ملی هوشمند در استان صادر شده که هنوز کسی برای دریافت 20 هزار کارت از مجموع ها کارت های ملی مراجعه نکرده است.

captcha