منشاء جنایات جهانی حکمرانان دولت های استعمارگر است
کد خبر: 3670787
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

منشاء جنایات جهانی حکمرانان دولت های استعمارگر است

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: منشا همه جنایات به این برمی‌گردد که حکمرانان، سیاست‌مداران و مجریان جهانی انسان‌های تباه و فاسدی هستند که از عطوفت و ارزش‌های انسانی بویی برده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، صبح شنبه 18 آذرماه در جمع فرماندهان سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: منشا همه جنایات به این برمی‌گردد که حکمرانان، سیاست‌مداران و مجریان جهانی انسان‌های تباه و فاسدی هستند که نه از عقل و دین بهره‌ای دارند و نه از رحم و عطوفت و ارزش‌های انسانی بویی برده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نقطه اصلی این گسترش فساد جامعه اروپا است و برای اروپاشناسی محققان باید بابی باز کنند که پایان نامه‌های دانشگاهی بر این اساس باشد.
عبادی افزود: از زبان نویسندگان خود آنها از جریانات هفتصد سال پیش که در اروپا رخ داده عرض می‌کنم که وقتی در آن زمان با مسلمانان جنگیدند و قتل و غارت بی حساب کردند این نویسنده نوشت که آن روز جنگ وحشی ترین ملت‌ها که اروپا بوده با متمدین ملت‌ها که مسلمانان بودند صورت گرفت.
امام جمعه بیرجند ادامه داد: روزی که ما همچون شیخ بهایی‌ها داشتیم در اروپا دانشمندان را به جرم دانش می‌سوختند.
عبادی گفت: اروپایی‌های نااهل وارد علم مسلمین شدند و با خوی وحشی‌گری اما با دانش سر دنیا نیرو آوردند و در همین جریانات بود که به ذخایر علمی بزرگ مسلمین دست پیدا کردند و مصیبت جدیدی برای دنیا پیش آمد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: آن مصیبت بزرگ این است که آنها علمی که باید در خدمت و در جهت رشد انسان باشد راهش را کج کردند و علم شد افت جهان اسلام و امروز هیچ کس مالک جهان نیست جز اروپا و آنها با دروغ‌ها و فسادهایی که سر هم کردند خواب راحت را از چشم بشر گرفتند.
عبادی یادآور شد: آنها قصد دارند که ملت‌ها ناامید شوند تا از طریق روزنه ناامیدی بر مردم تسلط پیدا کنند که دولت اهل بیت (ع) این آلودگی‌های کره زمین را شست و شو خواهد داد و حکومت عدل و حق را حاکم خواهد کرد. 

captcha