سومین اجلاس استانی نماز در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3670794
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
فردا در چهارمحال و بختیاری؛

سومین اجلاس استانی نماز در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین اجلاس استانی نماز در چهارمحال و بختیاری همزمان با 19 آذرماه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: ستاد اقامه نماز کشور پیش از برگزاری اجلاس کشوری نماز پیش اجلاس‌هایی در استان‌ها برگزار می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز در روز 19 آذرماه جاری، افزود: این اجلاس از ساعت 9 صبح در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به برگزاری اجلاس‌های شهرستانی نماز در استان، اظهار کرد: سال جاری دومین اجلاس‌های شهرستانی نیز برگزار شد که این اجلاس‌ها به عنوان الگویی در کشور قرار داده شدند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان سخنران سومین اجلاس استانی نماز را حجت‌الاسلام و المسلمین صمدی یزدی معرفی و تصریح کرد: در این اجلاس فعالان نماز و فضای مجازی، خادمین مساجد، مؤذنان، هیئت‌های مذهبی نمونه، هیئت امنای موفق مساجد، ائمه جماعات موفق، مدیر موفق مدرسه، مدیر نمونه اداره، دانش‌آموز و دانشجو و سرباز نمونه در امر اقامه و گسترش نماز تجلیل می‌شوند.
وی «نماز و فضای مجازی» را شعار سومین اجلاس استانی نماز اعلام کرد و ادامه داد: نمایشگاهی ویژه کودکان و نوجوانان با هدف آشنایی بیشتر نسل نوجوان با فرهنگ نماز در کنار این اجلاس برپا می‌شود.

captcha