فعالیت 30 دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان کشور
کد خبر: 3670795
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

فعالیت 30 دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان کشور

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان افتخار می‌کند که حدود ۳۰ دفتر نهاد مقام معظم رهبری در ۳۰ استان کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام عین‌الله عابدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور امروز ۱۸ آذرماه، در مراسم معارفه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دفتر نهاد مقام معظم رهبری به معنای حضور عالمانه یک روحانی در دانشگاه است که ماموریت و رسالت علمی، فرهنگی و اجتماعی را برعهده دارد.
وی افزود: حضور دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یک ظرفیتی است که در هر دانشگاهی وجود دارد و از آن ظرفیت باید تمام مدیران، اساتید و دانشجویان استفاه کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور بیان کرد: دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مکمل ماموریت دانشگاه بوده و به عنوان مجموعه‌ای که بخشی از رسالت دانشگاه را برعهده دارد، عمل می‌کند.
عابدی ادامه داد: حضور این دفتر در دانشگاهی مانند دانشگاه فرهنگیان که بحث تربیت انسان و تولید سرمایه انسانی در آن بیشتر وجود دارد، ضروری‌تر است.
وی اظهار کرد: باید این زمینه فراهم شود که دفتر نهاد مقام معظم رهبری بتواند به رسالت دانشگاه کمک کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان رسالتی مهم و عظیم برعهده دارد، تصریح کرد: برای کمک به کشور باید به آموزش و پرورش کمک کرد و کمک به آموزش و پرورش نیز نیازمند کمک و توجه به دانشگاه فرهنگیان است.
عابدی با بیان اینکه معلم مسئولیت‌هایی دارد که باید سرلوحه همه قرار گیرد، تصریح کرد: آبادی کشور به آبادی تربیت معلم است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور یادآور شد: امیدواریم تاسیس دفتر نهاد مقام رهبری در دانشگاه فرهنگیان که فرصت و ظرفیتی جدید است، به ماموریت و اهداف دانشجو معلمان کمک کند.

captcha