فعالیت 900 حلقه صالحین در استان همدان
کد خبر: 3670819
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

فعالیت 900 حلقه صالحین در استان همدان

گروه فرهنگی: مسئول تربیت آموزش سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: 900 حلقه صالحین در پایگاه‌های مقاومت استان فعال هستند که برنامه‌های قرآنی خود را در قالب رشته‌های قرائت، تفسیر و ... ویژه عموم و بازنشستگان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل بیگی، مسئول تربیت آموزش سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: این مجموعه در دو حوزه فعالیت‌های قرآنی و برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و مناسبتی در طول سال فعال است.
وی افزود: برگزاری جلسات «نور مبین» ویژه پاسداران در روز‌های شنبه و چهارشنبه هر هفته در طول سال نمونه‌ای از فعالیت‌های قرآنی این مجموعه است.
حجت الاسلام اسماعیل بیگی از برپایی حلقه‌های صالحین در استان خبر داد و ادامه داد: 900 حلقه صالحین در پایگاه‌های مقاومت استان فعال هستند که برنامه‌های قرآنی خود را در قالب رشته‌های قرائت و تفسیر و ... ویژه عموم و بازنشستگان سپاه، نیرو انتظامی و ارتش برگزار می‌کنند.
مسئول تربیت آموزش سپاه استان با بیان اینکه متأسفانه در جامعه کنونی توجه کمی به نهج‌البلاغه می‌شود گفت: از ابتدای سال تا به اکنون 60 جسله عمومی با محوریت تبیین مفاهیم ارزشمند نهج‌البلاغه توسط حوزه‌های مقاومت که 10 الی 30 پایگاه زیر نظر آن است برگزار شده است.
وی یادآور شد: برنامه های فرهنگی سپاه نیز در بیش از هزار حوزه مقاومت در سطح بیش از هزار و 400 پایگاه درطول سال برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام اسماعیل بیگی گفت: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزری انقلاب اسلامی سپاه استان برنامه‌های متنوعی در دستور کار خود دارد که متعاقبا اعلام می‌شود.

captcha