سومین نشست «زن غربی» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 3670834
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

سومین نشست «زن غربی» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری سومین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن غربی» با محوریت «زن شرقی از نگاه زن غربی» در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهراء(س)، زهرا امین مجد گفت: سومین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن غربی» به همت گروه علمی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و با همکاری انجمن علمی پژوهشی مطالعات زن و خانواده معاونت پژوهش این مؤسسه برگزار می‌شود.
مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: در این نشست، سرکار خانم دکتر «فرشته روح‌افزا»، همسر دانشمند شهید دکتر «احمد حاتمی» و مدیر طرح و برنامه‌ریزی شورای عالی فرهنگی اجتماعی زنان به تبیین موضوع «زن شرقی از نگاه زن غربی» می‌پردازد.
امین مجد با بیان اینکه حضور اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این سلسله‌نشست‌ها آزاد است، تصریح کرد: دومین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن غربی» با موضوع «زن غربی، ازدواج و خانواده» با حضور دکتر روح‌افزا برگزار شد و به دلیل استقبال بانوان طلبه از مباحث مطرح شده، سومین نشست نیز با حضور معاون فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: نخستین نشست از این سلسله‌نشست‌ها با موضوع «زن غربی، جنسیت و هویت» و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر «علی غلامی»، استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تشکیل شد.
مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: این نشست روز پنجشنبه، ۲۳ آذر ماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در آمفی‌تئاتر طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی(ره) جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

captcha