سرپرست پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی منصوب شد
کد خبر: 3670837
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
با حکم دکتر طیبی؛

سرپرست پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی منصوب شد

گروه دانشگاه: رئیس جهاد دانشگاهی طی حکمی عبدالحسین شاهوردی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه رویان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس این نهاد، طی حکمی  عبدالحسین شاهوردی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه رویان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:
احتراماً، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و نظر به تعهد، سوابق و تجربه ارزنده شما در جهاد دانشگاهی، جنابعالی را بعنوان سرپرست پژوهشگاه علوم سلولی جهاد دانشگاهی (رویان) منصوب می‌نمایم.
با توجه به نقش پژوهشگاه رویان به مثابه ظرفیتی بزرگ و مهم در انجام فعالیت‌های علمی و فناورانه در سطح ملی و بین‌المللی و الگوسازی‌های موفق در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، انتظار می‌رود در تعاملی سازنده و مبتکرانه با همکاران، مسئولین، صاحبنظران و نخبگان کشور، ضمن ظرفیت سازی‌های نوین، موجبات بهره‌گیری هر چه بیشتر از فرصت‌های موجود در تداوم و توسعه افتخارآفرینی‌های رویان را فراهم آورید.
رجاء واثق دارد در سایه لطف الهی و تلاش جهادگرانه شما، جایگاه بلند پژوهشگاه رویان رفیع‌تر گشته و نام آن مرکز فاخر علم و پژوهش و خدمتگزاری هر چه تابناکتر خواهد درخشید.
مزید توفیقات شما را از درگاه الهی مسئلت دارد.

شاهوردی هم اکنون عضو هیئت امنای جهاد دانشگاهی است و در کارنامه کاری این متخصص جنین شناسی، سال‌ها عهده دار بودن مسئولیت معاونت پژوهشی و آموزشی رویان و فعالیت در این حوزه از بدو شکل گیری و تاسیس پژوهشگاه به چشم می‌خورد.
همچنین، طیبی در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌ها و خدمات حمید گورابی در زمان تصدی مسئولیت ریاست پژوهشگاه رویان تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است؛ پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی هشتم خرداد ماه سال ۱۳۷۰ به عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارایه خدمات درمانی به زوج‏‌های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری توسط زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی و گروهی از پژوهشگران و همکارانش در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران تاسیس شد.
این پژوهشگاه در سال‏های ۱۳۷۷ و ۱۳۸۷ به ترتیب مجوز مراکز تحقیقات علوم سلولی و مرکز تحقیقات پزشکی تولید مثل را از شورای گسترش دانشگاه‏‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد و آبان ماه ۱۳۸۸ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارتقای آن از پژوهشکده به پژوهشگاه رویان موافقت کرد.
captcha