بصیرت افزایی؛ اولویت فرهنگی و تبلیغی ستاد دهه فجر
کد خبر: 3670843
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

بصیرت افزایی؛ اولویت فرهنگی و تبلیغی ستاد دهه فجر

گروه فرهنگی: معاون امور فرهنگی، آموزشی تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: کمیته انجمن‌ها، هیئات و کانون‌های اسلامی ستاد دهه فجر استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.

حجت‌الاسلام داود عباسی، معاون امور فرهنگی، آموزشی و پرورشی تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند در این عصر و زمان به ما عنایت کرده است زندگی در نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه امسال برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت افزود: انقلاب اسلامی نعمت و هدیه ارزشمند الهی است که امام خمینی(ره) با توکل به خداند و ایثارگری های مجاهدان و مردم زمان آن را به ثمر نشاند حال باید با تمام وجود قدردان این نعمت گرانقدر بود و این مهم جز با تلاش بی پایان در راستای ارتقاء و پیشرفت روزافزون این انقلاب و نظام حاصل نمی‌شود.
حجت الاسلام عباسی اضافه کرد: فرموده امام خمینی(ره) «انقلاب اسلامی تحفه‌ای است که خداوند از عالم بزرگ برای ما فرستاده که باید شکرگزار آن باشیم» شاهدی بر الهی بودن انقلاب اسلامی است که باید هرساله با برگزاری برنامه‌های باشکوه علاوه بر سپاس از این نعمت الهی با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه کمیته انجمن‌ها، هیئات و کانون‌های اسلامی ستاد دهه فجر استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد ادامه داد: بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، وحدت و هم بستگی، خودباوری، اقتصاد مقاومتی و الهام بخشی مهمترین اولویت‌های فرهنگی و تبلیغی ستاد دهه فجر است.
وی عنوان کرد: برگزاری همایش هیئات، مبلغین و مداحان استان، تقدیر از خانواده شهدا، غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا، اعزام مبلغ، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس، مساجد و حوزه‌های علمیه و تبلیغات، آذین بندی و زیبا سازی سطح شهر از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.
حجت الاسلام عباسی گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه، فعالیت در شبکه‌های مجازی، تشکیل ستاد‌های مردمی در شهر و روستا‌ها، حضور در راهپیمایی 22 بهمن، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی مساجد و برگزاری جشن باشکوه انقلاب در محلات، شهر‌ها و روستاها از دیگر برنامه‌های این ایام است.

captcha