آغاز ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم
کد خبر: 3670867
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

آغاز ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت‌نام شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، ثبت‌نام شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم امروز آغاز شد.
متقاضیان برای حضور در این آزمون تا 20 دی‌ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به‌نشانی www.qurunedu.ir مراجعه کنند.
برگزاری این آزمون در چهار رشته اصلی حفظ قرآن«15 زیرمجموعه حفظ جزء 30، جزء اول، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ 25 جزء و کل قرآن‌کریم»، حفظ سوره‌های منتخب، حفظ موضوعی 1، 2 و 3»، ترجمه و مفاهیم قرآن«رشته‌های مفاهیم قرآن 1 و 2 و تدبر در قرآن»، معارف اهل‌بیت(ع)«چهار رشته مفاهیم نهج‎البلاغه 1 و 2، مفاهیم صحیفه سجادیه، مفاهیم خطبه فدکیه» و انس با قرآن‌کریم«یک رشته درک معنا و تدبر در قرآن» برگزار می‌شود.
همچنین علاقمندان به حضور در این آزمون در چهار گروه مؤسسات قرآنی، مراکز قرآنی بقاع متبرکه، دانش‌آموزان و مخاطبین آزاد در تمامی رده‌های سنی خواهند بود.
حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به ایکنا، گفت: ثبت‌نام در شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ساعت 14 امروز با مراجعه به سایتwww.qurunedu.ir آغاز خواهد شد.
وی افزود: ثبت‌نام برای حضور در این آزمون تا 20 دی‌ماه ادامه دارد و زمان برگزاری آزمون روز 10 اسفندماه سال‌جاری و به صورت سراسری پیش‌بینی شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه درخصوص برگزاری آزمون این دوره، اظهار کرد: برگزاری آزمون در مقطع ابتدایی به صورت شفاهی خواهد بود همچنین در رشته حفظ کل علاوه بر برگزاری آزمون کتبی آزمون شفاهی نیز برگزار خواهد شد.

captcha