جهاددانشگاهی بازوی نظارتی شورای مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه ها باشد
کد خبر: 3670869
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

جهاددانشگاهی بازوی نظارتی شورای مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه ها باشد

گروه اجتماعی: دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی استان کردستان ظرفیت و توان های زیادی دارد و ما نیز می خواهیم نظارت برعملکرد دانشگاه های دیگر را در دستور کار قرار داده و به عنوان بازوی نظارتی شورای مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه ها، کمک کند و از طرح های دانشگاهی نیز حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سلیم کریمی، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان امروز، 18 آذرماه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان و جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: امضای این تفاهم نامه نشان از پتانسیل خوب جهاددانشگاهی در زمینه کارهای علمی و پژوهشی است.
وی افزود: ما امروز خرسندیم که این تفاهم نامه را با همکاری جهاددانشگاهی استان به امضا رسانده‌ایم و امیدواریم از پتانسیل‌های جهاددانشگاهی به صورت مطلوب بهره کافی و وافی را ببریم.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های مناسبی دارد، عنوان کرد: امروزه پژوهش یکی از مسائل مهم در راه رشد و توسعه جامعه است و در صورت عدم توجه به این امر، نمی توان کاری به روز و مطلوبی را انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه انتظار داریم این تفاهم‌نامه به خوبی پیش برود، عنوان کرد: همیشه تأثیرات همکاری ما بین دو اداره در جامعه بیشتر مشاهده می‌شود و امیدواریم در آینده این همکاری‌ها نیز ادامه داشته باشد.
کریمی با بیان این مهم که 32 اداره و اداره کل با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ارتباط هستند، عنوان کرد: ما از جهاددانشگاهی نیز می‌خواهیم که با این ادارات ارتباط برقرار کند، به گونه‌ای که بتوانیم بعضی از کارها را سه جانبه جلو ببریم.
وی یادآور شد: جهاددانشگاهی استان کردستان ظرفیت و توان زیادی دارد و ما نیز می خواهیم نظارت برعملکرد دانشگاه های دیگر را در دستور کار قرار دهد و به عنوان بازوی نظارتی شورای مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه‌ها عمل کرده و از طرح‌های دانشگاهی نیز حمایت کند.

captcha