آغاز فراخوان جشنواره رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های اینترنتی حوزه قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3670885
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کارگران خبر داد:

آغاز فراخوان جشنواره رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های اینترنتی حوزه قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان جشنواره رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های اینترنتی حوزه قرآن و عترت در استان خبر داد.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: جشنواره استانی رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های اینترنتی حوزه قرآن و عترت همزمان با هفته قرآن و عترت استان و به همت دفتر فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
وی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت، گسترش فعالیت‌های مرتبط با قرآن و عترت در حوزه نشر مکتوب و دیجیتال رسانه‌ای از اهداف برگزاری جشنواره استانی رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های اینترنتی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، مضامین و معارف دینی و معارف قرآنی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایثار و شهادت، کلیه مفاهیم، موضوعات و داستان‌های قرآن و عترت را از جمله موضوعات و محورهای جشنواره استانی رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های اینترنتی عنوان کرد.
کارگران ابراز کرد: زندگی و سیره رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) و ائمه اطهار (علیه السلام)، عفاف و حجاب، ولایت و مهدویت، وحدت اسلامی و احکام و قوانین اسلامی از دیگر موضوعات و محورهای جشنواره استانی رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های اینترنتی است.
وی مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار را تا 20 دی سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دفتر فعالیت‌های قرآنی تحویل دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 33334890 تماس گرفته یا به تارنمای http://www.qiachb.ir مراجعه کنند.

captcha