مدارس علوم و معارف قرآنی صدرا در البرز افزایش می‌یابد
کد خبر: 3670911
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

مدارس علوم و معارف قرآنی صدرا در البرز افزایش می‌یابد

گروه فرهنگی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: استقبال خانواده‌ها از مدارس صدرا نویدبخش بوده و در صورت همکاری مسئولان استانی تعداد این مدارس افزایش می‌یابد.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به اینکه مدارس صدرا یکی از راهبردهای مهم و اساسی سازمان تبلیغات اسلامی در تربیت نسل جوان جامعه است، اظهارکرد: دانش‌آموزانی که در این مدارس پرورش می‌یابند به لحاظ علمی و معنوی الگو می‌شوند.
وی با اشاره به راه‌اندازی دو مدرسه صدرا در استان البرز طی سال‌های اخیر، گفت: خوشبختانه خانواده‌ها از وجود این مدارس ابراز خوشحالی کرده و از این مهم استقبال بی‌نظیری شده است.
این مسئول تأکید کرد: استقبال خانواده‌ها از مدارس صدرا نویدبخش بوده و در صورت همکاری مسئولان استانی تعداد این مدارس افزایش می‌یابد.
به گفته حجت‌الاسلام مسعودی بهره‌گیری از معلمان توانمند درزمینه علمی و معنوی و برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی با همکاری تبلیغات اسلامی می‌تواند مدارس صدرا را الگوی اخلاقی سایر مدارس در سطح استان کند.
وی بابیان اینکه مدارس صدار باید به امکانات روز برای تربیت نسل جوان مجهز شوند، گفت: امروز نسل جوان ما به دلیل هجمه فرهنگی گسترده دشمن به‌ویژه در حوزه فضای مجازی و رسانه دچار نوعی سردرگمی هستند که تغذیه صحیح و اصولی روح و روان این دانش‌آموزان می‌تواند نسلی کارآمد را برای جامعه پرورش دهد.

captcha