نظارت و بازرسی از ادارات تبليغات اسلامی و تشكل‌های قرآنی فارس آغاز شد
کد خبر: 3670933
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

نظارت و بازرسی از ادارات تبليغات اسلامی و تشكل‌های قرآنی فارس آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: فعالیت هیئت نظارت و بازرسی از ادارات تبلیغات اسلامی و تشكل‌های قرآنی شهرستان‌های استان فارس آغاز شد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از آغاز فعالیت هیئت نظارت و بازرسی از ادارات تبلیغات اسلامی و تشكل‌های قرآنی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این هیئت متشكل از امین امیری، كارشناس قرآنی اداره امور قرآنی و محمد مهدی روحانی، یكی از قاریان ممتاز استان فارس است.
وی افزود: طرح بازرسی از ادارات و تشکل‌های قرآنی استان با هدف ارزیابی عملکرد فعالیت‌ها و هدایت و ساماندهی طرح‌های فرهنگی قرآنی است که در مرحله اول هیئت بازرسی به شهرستان‌های کازرون، ممسنی، سپیدان و رستم اعزام شدند.
موسوی ادامه داد: این هیئت در این شهرستان‌ها ضمن بازدید از ادارات شهرستان، جلساتی نیز با حضور مدیران و مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی فعال برگزار كردند.
وی بیان كرد: هیئت بازرسی طی دو روز بازدید ضمن بررسی طرح‌های قرآنی و دستورالعمل‌های سازمان دارالقرآن الکریم پیشنهاداتی جهت اجرای بهترو گسترده‌تر فعالیت‌های قرآنی عنوان كردند و در گردهمایی که انجام گرفت، مشکلات و مسائل مهمی که در اجرای برنامه‌هاوجود داشت از طرف مسئولان تشکل‌های قرآنی چهار شهرستان نیز مطرح و بررسی شد.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه در ادامه سفر هیئت بازرسی از مکان بعضی تشکل‌های قرآنی چهار شهرستان نیز بازدید به عمل آمد، گفت: سفر و بازدید این هیئت از شهرستان‌های استان فارس ادامه خواهد داشت.

captcha