کمک2.5 میلیارد تومانی بهزیستی قزوین به زلزله‌زدگان کرمانشاه
کد خبر: 3670935
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

کمک2.5 میلیارد تومانی بهزیستی قزوین به زلزله‌زدگان کرمانشاه

گروه اجتماعی: مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: مردم استان قزوین تاکنون از طریق این سازمان، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند.

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در گفتگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده شهروندان قزوینی با مراجعه به بهزیستی کمک‌های نقد و غیرنقدی خود را به زلزله‌زدگان اهدا کردند و این کمک‌ها به‌سرعت در اختیار خانواده قرار گرفت.
وی افزود: تاکنون 2 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری‌شده است که از این میزان 18 میلیون تومان به‌صورت نقدی و سایر کمک‌ها به‌صورت کمک‌های غیر نقدی پرداخت‌شده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: کمک‌های غیر نقدی شامل پتو، چادر، لوازم گرمایشی، پوشاک، مواد غذایی، وسایل توان‌بخشی در قالب 16 محموله شامل 13 کامیون و 3 تریلی به استان کرمانشاه ارسال‌شده است.
وی با اشاره به تجهیز بیمارستان صحرایی کرمانشاه یادآور شد: یکی دیگر از فعالیت‌های این سازمان تجهیز و راه‌اندازی بخش فیزیوتراپی صحرایی جهت توانمندسازی افراد آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده است، در همین راستا آمادگی دریافت کمک‌های خیرین و هم استانی‌ها جهت تأمین ملزومات پزشکی، پیراپزشکی و فیزیوتراپی را داریم.
وارثی خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا در کشور و در مناطق زلزله‌زده نیاز مبرم مردم این مناطق به کانکس، سرپناه و لوازم گرمایشی و پوشاک گرم بسیار زیاد است و ما آمادگی داریم که کمک‌های مردمی را همچنان دریافت و به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌کنیم.

captcha