حیات طیبه در پرتو انس با قرآن محقق می‌شود
کد خبر: 3670950
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

حیات طیبه در پرتو انس با قرآن محقق می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی: قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عمل به فرامین الهی و آیات مبارک قرآن‌کریم حیات طیبه را برای انسان‌ها به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، ابوالحسن فیروزآبادی، قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 18آذر در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور که در سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزار شد، بابیان اینکه یکی از اسامی قرآن نور است، اظهار کرد: تعبیر خدا و پیامبر و قرآن به نور جای تأمل دارد.
وی گفت: این دوره از مسابقات در البرز برگزارشده که حدود ۳۵۰ شرکت‌کننده منتخب در آن حاضرشده‌اند به همین منظور درصدد هستیم جامعه کار و تلاش رشد کافی را داشته باشد، لذا امیدواریم در حوزه تفسیر و بخش‌های دیگر شرکت‌کننده داشته باشیم.
این مسئول با اعلام اینکه در احادیث به ثقلین «کتاب خدا و اهل‌بیت(ع) توصیه‌شده است»، گفت: در هیچ کتاب آسمانی به‌اندازه قرآن‌کریم در خصوص کار صحبت نشده است.
قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه قرآن دست‌نخورده به انسان‌ها رسیده است، خاطرنشان کرد: عمل به فرامین الهی و آیات مبارک قرآن‌کریم حیات طیبه را برای انسان‌ها به ارمغان خواهد آورد.
جامعه کار و تلاش هیچ‌گاه تحت تأثیر توطئه‌های دشمن قرار نگرفته است
فیروزآبادی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توجه به جامعه کار و تلاش، یادآور شد: از هزار و ۴۰۰ سال گذشته به مسلمانان گفته شد که عمل صالح باایمان تحقق پیدا خواهد کرد.
وی بابیان اینکه کسی که بر اساس تلاش خود اجرت می‌گیرد در جایگاه والایی قرار دارد، تصریح کرد: تقارن ایمان و عمل صالح حیات طیبه، عزت در بخش مادی و معنوی را میسر می‌سازد باید همت خود را در وزارت کار در خصوص مقوله‌های یادشده قرار دهیم.
قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه توجه به فرامین الهی و قرآنی به محیط‌های کار برده شود، افزود: جامعه کار و تلاش هیچ‌گاه تحت تأثیر توطئه‌های دشمن قرار نگرفته است.
فیروزآبادی گفت: امید است با اجرای این مسابقات میزان تحقق عمل صالح همراه باایمان در محیط‌های کاری موردتوجه قرار گیرد.

 

captcha