یاوه گویی های آمریکا مسئله فلسطین را در جهان اسلام زنده کرد
کد خبر: 3670956
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
امام جمعه تکاب:

یاوه گویی های آمریکا مسئله فلسطین را در جهان اسلام زنده کرد

گروه مذهبی: امام جمعه تکاب گفت: حرکت هدفمند رژیم استکبار برای نابودی و از بین بردن نماد اسلام، نماد خدا خواهی و یکتا پرستی مسلمانان بوده است.

حجت الاسلام عیسی برادری امام جمعه تکاب در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، در خصوص یاوه گویی های آمریکا مبنی بر قرار دادن قدس بعنوان پایتخت اسرائیل، اظهار کرد: حماقت آمریکا در رابطه با این بحث، باعث اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان شده و اسرائیل از حاشیه امن خارج، و دوباره بحث فلسطین را در جامعه اسلامی زنده کرد.

وی در رابطه با یاوه گویی های آمریکا در خصوص پایتخت قرار دادن قدس توسط اسرائیل افزود: این موضوع باعث ایجاد قدرت و اتحاد امت اسلامی و محکم تر کردن انگیزه آزادی قدس و تحت فشار قرار دادن اسرائیل بیشتر از بیش شد.

امام جمعه تکاب در رابطه با حرکت هدفمند اسرائیل در قدس و از بین بردن نماد اسلام، بیان کرد: این اقدام خطرناک رژیم استکبار برای تثبت موقعیت خود در منطقه بوده و یک مرحله برای نابودی قدس قدم برداشته است.

وی با بیان اهمیت قدس بعنوان قبله اول مسلمانان ادامه داد: بیت المقدس برای مسلمانان همان اندازه دارای اهمیت بوده که کعبه اهمیت دارد و ما مسلمانان برای پاسداشت مقدسات و نماد اسلام و یکتا پرستی از جان و دل می گذریم.

حجت الاسلام برادری با اشاره به وظیفه مسلمانان و مردم منطقه برای مقابله با استکبار عنوان کرد: مبارزه به عنوان روشنگری، وظیفه دینی عموم مسلمانان در جهت متحد کردن تمامی مسلمانان جهان بوده است.

وی در خصوص وظیفه دولت و واکنش حکومتی در باب سیاست خنده و مقابله با استکبار جهانی تصریح کرد: دیپلماسی خنده در مواجع با دشمنان اسلام امروزه پاسخگو نبوده و باید قاطعانه با دشمنان اسلام مقابله و برای اتحاد مسلمانان و واکنش در برابر استکبار جهانی قدم های جدی برداشته شود.

امام جمعه تکاب تاکید کرد: مردم و مسئولین باید با آگاهانه و بصیرت موضع خود را در مقابل استکبار ستیزی و استبداد گری مشخص کرده و مردم با حضور و دولت با سیاست خود در میدان مقابله با دشمن و اتحاد مسلمانان به وظیفه شرعی خود عمل کنند.

captcha