اولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی هنرمند نوری افتتاح شد+ تصویر
کد خبر: 3670960
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
به مناسبت هفته وحدت در شهرستان نور؛

اولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی هنرمند نوری افتتاح شد+ تصویر

گروه فرهنگی: اولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی «نرگس مینوره» هنرمند نوری 18 آذر ماه با حضور مسئولان شهری و هنرمندان شهرستان نور در گالری مجتمع فرهنگی و هنری پیامبر اعظم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران اولین نمایشگاه آثار طراحی ونقاشی انفرادی نرگس مینوره هنرمند شهرستان نور شنبه 18 آذر ماه راس ساعت 9.30 با حضور ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، تنی چند از مسئولان و هنرمندان شهرستان نور در گالری مجتمع فرهنگی و هنری پیامبر اعظم (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور افتتاح شد.
داود فلاح رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش هنر در جامعه گفت: هنرمندان از طریق زبان هنر خود انتقال دهنده پیام های اتفاقاتی هستند که در جامعه رخ می‌دهد .
وی افزود: امروز شاهد افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و طراحی هنرمند جوانی هستیم که این هنر را بدون استاد آموخته و در این نمایشگاه آثار زیبای خود را به منصه ظهور رسانده است.
فلاح ادامه داد: خوشبختانه در این شهرستان موفق شدیم که گروهی را به نام گروه هنرمندان جوان متشکل ار همه هنری‌های هفتگانه تشکیل دهیم که هنرمندان در این گروه با تشریک مساعی و هم فکری نسبت به فعالیت های هنری در زمینه های مختلف همکاری دارند و امروز شاهد مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از سوی گروه هنری جوان هستیم.
به گزارش ایکنا در این نمایشگاه بیش از 60 اثر نقاشی و طراحی با ذغال با موضوع شهدا ی دفاع مقدس و مدافع حرم، مشاهیر مازندران و آزاد در معرض نمایش عموم قرار گرفته است .
لازم به ذکر است: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، گروه هنری هنر جوان شهرستان نور و موسسه فرهنگی هنری آوای چمستان نور برپا شده است.

حمید رضا گل محمدی تواندشتی

اولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی هنرمند نوری افتتاح شد+ تصویراولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی هنرمند نوری افتتاح شد+ تصویراولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی هنرمند نوری افتتاح شد+ تصویراولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی هنرمند نوری افتتاح شد+ تصویراولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی هنرمند نوری افتتاح شد+ تصویراولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی هنرمند نوری افتتاح شد+ تصویراولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی هنرمند نوری افتتاح شد+ تصویراولین نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی انفرادی هنرمند نوری افتتاح شد+ تصویر

 

captcha