شهید حججی الگوی جوانان است/ شهدای مدافع حرم از مظلومیت خارج شوند
کد خبر: 3670988
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
پدر شهید مدافع حرم:

شهید حججی الگوی جوانان است/ شهدای مدافع حرم از مظلومیت خارج شوند

گروه اجتماعی: نوری هریس با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بسیار مظلوم هستند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم شهدای مدافع حرم از مظلومیت خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمد نوری، پدر شهید بابک نوری هریس، یکی از شهدای گیلانی مدافع حرم امروز، 18 آذر در دیدار نماینده ولی فقیه در استان، ضمن قدردانی از حضور آیت‌الله قربانی در بیت خانواده شهدا گفت: حق شهید حججی به معنای واقعی کلمه ادا شده و الگویی برای جوانان ما است.

وی بر ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی به‌ ویژه رزمندگان مدافع حرم در جامعه توسط رسانه‌ها تاکید کرد و متذکر شد: شهدای مدافع حرم افتخار ایران و گیلان محسوب می‌شوند و متعلق به تمام مردم و آحاد جامعه هستند.

پدر شهید نوری، با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بسیار مظلوم هستند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم شهدای مدافع حرم از مظلومیت خارج شوند.

سردار محمدعلی حق بین، فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان نیز در دیدار آیت‌الله زین‌العابدین قربانی با خانواده شهید بابک نوری هریس، اظهار کرد: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام سختی‌های بسیاری تحمل کردند.

وی به شرایط سخت نبرد با داعش در سوریه اشاره کرد و افزود: نبرد در جبهه مقاومت بسیار سخت‌تر از دوران دفاع مقدس بود ضمن اینکه نبرد در جبهه بوکمال از دیگر مناطق سخت‌تر بود.

سردار حق بین، با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در صف مقدم مبارزه با داعش قرار داشتند، تصریح کرد: در سه شب آخر آزادسازی بوکمال رزمندگان نخوابیدند و سختی مضاعف‌تری را تحمل کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان، با درود بر پدر و مادر شهید بابک نوری هریس، بیان کرد: خانواده شهدا سختی‌های بسیاری برای حفظ دین و کشور تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با نابودی داعش شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم، گفت: امروز ایران امن‌ترین کشور در منطقه است و نیروهای آمریکایی بیش از دو هزار کیلومتر از مرزهای ایران اسلامی فاصله گرفتند.

captcha