پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی درگذشت امام جمعه مشهد ریزه شهرستان تایباد
کد خبر: 3670994
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی درگذشت امام جمعه مشهد ریزه شهرستان تایباد

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان رضوی در پیامی درگذشت مولوی غلام احمد علی بائی، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه اهل سنت مشهد ریزه شهرستان تایباد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در پیامی درگذشت مولوی غلام احمد علی بائی، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه اهل سنت مشهد ریزه شهرستان تایباد را تسلیت گفت.

وی در این پیام اظهار کرد: خبر درگذشت این شخصیت برجسته فرهنگی که عمری در حوزه درس و بحث و تاثیرگذاری در تحکیم وحدت و تقریب مذاهب اسلامی تلاش کرده بود؛ موجب تاثر و تالم گردید.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت این شخصیت برجسته فرهنگی که عمری در حوزه درس، بحث، تاثیرگذاری در تحکیم وحدت و تقریب مذاهب اسلامی تلاش کرده بود؛ موجب تاثر و تالم گردید.
قطعا خدمات مرحوم مولوی غلام احمد علی بائی در تربیت شاگردانی فرهیخته و شکل گیری حوزه علمیه در مشهد ریزه شهرستان تایباد، ماجور در نزد خداوند و ماندگار در بین مردم عزیز آن منطقه خواهد ماند.
اینجانب از کنار مضجع شریف حضرت ثامن الحجج علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و جهت بیت و خانواده مکرم آن مرحوم صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

captcha