خودکفایی 2 هزار و 452 خانوار از مددجویان کمیته امداد کرمان درسال جاری
کد خبر: 3671009
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
صادقی اعلام کرد:

خودکفایی 2 هزار و 452 خانوار از مددجویان کمیته امداد کرمان درسال جاری

خودکفایی 2 هزار و 452 خانوار از مددجویان کمیته امداد کرمان درسال جاری گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: 2 هزار و 452 خانوار از مددجویان کمیته امداد استان کرمان امسال خودکفا شده و راستی‌آزمایی هم در این زمینه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان دیروز شنبه، 18 آذر در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان گفت: کمیته امداد استان کرمان طی سال جاری از محل اعتبارات سازمانی، 870 مورد شغل با اعتباری بیش از 12 میلیارد تومان و از محل اعتبارات قرض‌الحسنه بانک‌ها 2 هزار 280 شغل بالغ بر 40 میلیارد تومان ایجاد کرده است.
وی به کاریابی‌هایی انجام شده برای فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان به تعداد 363 نفر در سال جای اشاره کرد و افزود: در مجموع طی هشت ماه امسال، کمیته امداد 3 هزار و 513 نفر با 53 میلیارد تومان اعتبار شغل ایجاد کرده است.
صادقی بیان کرد: تعهد ایجاد اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان کرمان برای سال جاری 4 هزار نفر بوده که تاکنون 3 هزار و 513 نفر ایجاد کرده است.
مددیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: در راستای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز 5 هزار و 400 نفر آموزش مهارتی، کارآفرینی و پایدارسازی مشاغل داشتیم که 300 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.
وی تصریح کرد: 2 هزار و 800 تخته فرش و گلیم به متراژ 5 هزار و 149 متر و به ارزش 41 میلیارد ریال در استان کرمان بافته شده است و 220 پروژه نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی در 9 شهرستان اجرا کردیم که 114 مورد آن تحویل اداره برق شده است.
صادقی اظهارکرد: با همکاری صندوق‌ کارآفرینی امید 231 دستگاه خودرو و 60 دستگاه تراکتور به مددجویان جنوب استان کرمان در راستای اشتغالزایی تحویل داده شده است.
وی با اشاره به توافق‌های انجام شده میان کمیته امداد و معین‌های اقتصادی استان کرمان تأکید کرد: 2 هزار و 452 خانوار از مددجویان کمیته امداد استان کرمان امسال خودکفا شده و راستی‌آزمایی هم در این زمینه انجام شده است.
منبع: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان

captcha