ایجاد 970 هزار شغل در سال جاری
کد خبر: 3671012
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
اسماعیلی اعلام کرد:

ایجاد 970 هزار شغل در سال جاری

ایجاد 970 هزار شغل در سال جاری گروه اجتماعی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: طبق برنامه اشتغال فراگیر که به صورت کشوری طراحی شده است، 970 هزار شغل در سال جاری باید ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، رضا اسماعیلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان دیروز شنبه، 18 آذر در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان گفت: طبق برنامه اشتغال فراگیر که به صورت کشوری طراحی شده است، 970 هزار شغل در سال جاری باید ایجاد شود.
وی افزود: در این راستا برنامه دوسالانه اشتغال را برای استان کرمان تعریف کردیم که از برنامه فرادستی اشتغال فراگیر تبعیت می‌کند.
اسماعیلی بیان کرد: جلسات متعددی در این راستا با همکاری دستگاه‌ها برای میزان اشتغالی که می‌توانند داشته باشند، برگزار شده و براساس برآورد به عمل آمده 35 هزار نفر امسال ورودی بازار کار استان کرمان خواهد بود که نیاز داریم برای آن فرصت شغلی ایجاد شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهارکرد: 338 دستگاه‌ اجرایی تعهد و خوداظهاری برای ایجاد شغل داشتند که در سال جاری بیش از 34 هزار نفر و سال آینده بیش از 36 هزار نفر شغل ایجاد کنند.
وی تأکید کرد: تأکید ما بر این بوده که اطلاعات و آمار واقعی و عملیاتی باشد و ت
اکنون 14 هزار و 600 نفر وارد سامانه اشتغال استان کرمان شده‌اند.
اسماعیلی عنوان کرد: در بحث اشتغال‌های خرد و خانگی نیز امسال 300 میلیارد تومان اعتبار با سود پایین داریم که می‌تواند اشتغال خوبی را در استان ایجاد کند.

captcha