غیرت‌زدایی از جوانان؛ هدف استکبار جهانی از ترویج اعتیاد
کد خبر: 3671024
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
مهدیان‌نسب مطرح کرد:

غیرت‌زدایی از جوانان؛ هدف استکبار جهانی از ترویج اعتیاد

گروه فرهنگی: فرماندهی انتظامی لرستان با بیان این‌که استکبار جهانی و نظام سلطه با ترویج اعتیاد به‌‌دنبال غیرت‌زدایی از جوانان است، اظهارکرد: غیرت‌زدایی در اعتیاد نهفته است این درحالی است که اعتیاد علاوه‌بر غیرت‌زدایی، فرد را بی‌هویت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد مهدیان‌نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان که شامگاه شنبه، ۱۸ آذرماه در استانداری لرستان برگزار شد، با بیان این‌که در ۵۰ نقطه آلوده تور پلیس در مبارزه با خرده‌فروشان گسترانیده شده است، گفت: دستگیری خرده‌فروشان در هشت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: امسال در راستای آگاه‌سازی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی تعداد۳۶ کارگاه آموزشی ۵۰۰ نفره برای افراد در معرض آسیب برگزار شد، کمااینکه در برگزاری این کارگاه‌ها تعدادی از دستگاه‌ها و سازمان‌ها نقش داشتند.
مهدیان‌نسب به برگزاری ۱۲ جلسه بیان آسیب‌ها و تهدید‌های موادمخدر توسط فرماندهی انتظامی لرستان در سطح مساجد استان لرستان اشاره و عنوان کرد: تعداد۲۱۶ خودرو و موتورسیکلت توزیع کننده موادمخدر طی هشت‌ماه گذشته دستگیر شدند این در حالی است که پلیس در برخورد با خرده‌فروشان اقدامات خود را تشدید می‌کند.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان به شناسایی۵۰ نقطه پُرخطر قاچاق موادمخدر در سطح جاده‌های لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: با تشدید اقدامات پلیسی شاهد افزایش نیروهای پلیس در این مناطق هستیم، این در حالی است که طی سه ماه گذشته ۹۹ طرح مشترک انتظامی انجام شده است.

captcha