محکومیت سفر هیئت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی
کد خبر: 3671040
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
توسط معاون دبیرکل «الوفاق» صورت گرفت؛

محکومیت سفر هیئت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی

گروه بین‌الملل: معاون دبیرکل «الوفاق» تأکید کرد: هیئتی که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، نماینده ملت بحرین نیست، بلکه این هیئت نماینده رژیم آل‌خلیفه است که این هیئت را اعزام کرده است.

واکنش الوفاق به دیدار هیأت بحرینی از اسرائیلبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری اللؤلؤة؛ شیخ حسن دیهی، معاون دبیرکل جنبش اسلامی «الوفاق» بحرین تأکید کرد: هیئتی که به سرزمین‌های اشغالی فلسطین سفر کرده، نماینده ملت بحرین نبوده بلکه نماینده حکومتی است که این هیئت را اعزام کرده است.


وی همچنین تاکید کرد: تمامی مذاهب و طوایف ملت اصیل بحرین از این هیئت و ارتباط رژیم آل‌خلیفه با اسرائیل که سرزمین مقدس ما را اشغال کرده است، برائت می‌جویند.

گفتنی است، شبکه دو تلویزیونی رژیم صیهونیستی از سفر هیئت رسمی بحرین با موافقت مستقیم «حمد بن عیسی آل خلیفه»، به تل آویو خبرداد که این نخستین سفر علنی یک هیئت رسمی بحرینی به اسرائیل به شمار می‌رود.

این هیئت متشکل از 24 تن از اعضای به انجمنی موسوم به «هذه هی البحرین»(این بحرین است) هستند که ماموریت آنها به زعم خود بهبود چهره خشن و سرکوب‌گرایانه آل‌خلیفه در جهان است.

این شبکه صهیونیستی در ادامه مدعی شد که این سفر سیاسی نیست، بلکه بیانگر پیام صلح و تسامح میان ادیان مختلف است که پیش‌تر از سوی شاه «حمد بن عیسی آل خلیفه» اعلام شده بود!

 این سفر چهار روزه هیئت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی فلسطین همزمان با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا صورت می‌گیرد که این موضوع اعتراضات گسترده‌ای را در جهان در پی داشته است.

حضور هیأت‌های مختلف اقتصادی، ورزشی و بالا بردن پرچم اسرائیل در منامه و همچنین دعوت از یک هیأت اسرائیلی به منظور نزدیک ساختن منامه و تل‌آویو از سوی حمد بن عیسی نشان از تلاش رژیم آل‌خلیفه برای گسترش روابط مستقیم میان بحرین و رژیم صهیونیستی است/.

captcha