یادواره شهدای نیکشهر برگزار شد
کد خبر: 3671085
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

یادواره شهدای نیکشهر برگزار شد

گروه فرهنگی: یادواره شهدای نیکشهر روز گذشته، با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و خانواده‌های معزز شهدا در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، یادواره شهدای نیکشهر روز گذشته، با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و خانواده‌های معزز شهدا در این شهرستان برگزار شد.
عباس پالاش، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان با بیان اینکه این دومین یادواره‌ای است که در آستانه کنگره بزرگ شهدا در استان برگزار می‌شود، افزود: کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان افزود: کل شهدای سیستان و بلوچستان که در یگان‌ها به شهادت رسیدند، بیش از 8 هزار نفر بودند و این کنگره مختص شهدایی است که خانواده آنان در سیستان و بلوچستان سکونت دارند.
وی بیان کرد: خون شیعه و سنی در پاسداری از اسلام و انقلاب درهم آمیخته شده که نمونه بارز آن شهدای اهل سنت و شیعه مدافع حرم و شهید سبیل اخلاقی به عنوان کوچکترین شهید دفاع مقدس است.
غلامرضا ملایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر نیز در این مراسم با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا، اظهار کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست و برای عبور از مشکلات وحفظ این اقتدار باید فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی نهادینه شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر افزود: دنیای استکبار در صدد است تا روحیه شهادت‌طلبی را از ما بگیرد، چرا که می‌داند بال سبز مهدویت و بال سرخ شهادت طلبی و عاشورایی رمز پیروزی مسلمین است.

captcha