30 دی‌ماه؛ پایان زمان جشنواره خط‌ شکنان مجازی
کد خبر: 3671097
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

30 دی‌ماه؛ پایان زمان جشنواره خط‌ شکنان مجازی

گروه فناوری اطلاعات: پایان دی ماه؛ زمان ارسال آثار به جشنواره سراسری خط‌ شکنان در بخش‌های وب‌سایت، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی سروش و تلگرام اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره سراسری خط شکنان در بخش‌های وب سایت؛ وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی سروش و تلگرام درحال برگزاری است و کاربران برای شرکت در این جشنواره جهت اطلاع از آئین‌نامه اجرایی و ثبت‌نام حداکثر تا پایان دی ماه به پایگاه اینترنتی کنگره شهدای شهرستان فلاورجان به نشانی http://tayyebin.ir/ مراجعه کنند.

این جشنواره با موضوعات نقش ناتوی فرهنگی و تأثیر آن در فضای مجازی در کم رنگ کردن دستاوردهای دفاع مقدس، چالش‌های فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی، مصاحبه با جانبازان شیمیایی و خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، نقش رهبری و وحدت در طول ۸ سال دفاع مقدس و ولایتمداری رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، ارائه و تحلیل وصیت نامه‌های شهدا، تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس
سبک زندگی شهدا درحال برگزاری است.

موضوع ویژه این جشنواره معرفی شهدای شهرستان فلاورجان در قالب هرشهید یک وبلاگ است. همچنین در این جشنواره علاوه بر وبلاگ‌ها، کانال‌های شبکه‌های اجتماعی سروش و تلگرام با موضوع متناسب با جشنواره مجاز به شرکت هستند.

این جشنواره با همکاری کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) حسین آباد برگزار می‌شود و انعکاس گسترده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی از جمله اهداف این جشنواره سراسری به شماره می‌رود.

captcha